دشمنان بر ناکارآمدی نقشه‌هایشان علیه ایران اتفاق نظر دارند
کد خبر: 3788461
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

دشمنان بر ناکارآمدی نقشه‌هایشان علیه ایران اتفاق نظر دارند

گروه فرهنگی ـ سردار فدوی با بیان اینکه دشمنان بر ناکارآمدی نقشه‌های خود علیه ایران اتفاق نظر دارند، گفت: برخی از این کشورها حتی در تکنولوژی، ثروت و دستیابی به علوم از کشور ایران نیز جلوتر هستند اما دلیل پیروزی نظام جمهوری اسلامی علیه آنها قرار داشتن در مدار حق است.

دشمنان بر ناکارآمدی نقشه‌هایشان علیه ایران اتفاق نظر دارند

به گزارش ایکنا از خوزستان، آیین افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده، ویژه فرزندان کارکنان سپاه پاسداران سراسر کشور امروز پنج شنبه 18 بهمن‌ماه در شهرک نفت اهواز برگزار شد.

سردار سرتیپ علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: درحالی وارد دهه چهارم پیروزی انقلاب اسلامی می شویم که نظام جمهوری اسلامی بیش از گذشته در اوج اقتدار و آزادی قرار دارد و این از الطاف الهی است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بر مبنای حقیقت بنا شده است، خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته حتی لحظه ای دست از ستیز با این انقلاب بر نداشته اند. علاوه بر جنگ تحمیلی و توطئه ها علیه ایران، دشمنان به دنبال شکست جبهه حق در سایر کشورها از جمله عراق، سوریه، لبنان و فلسطین بوده اند اما هیچگاه موفق نشدند.

سردار فدوی گفت: توطئه ها و دشمن ستیزی استکبار به سرکردگی آمریکا مانع رشد انقلاب اسلامی نشده است و حتی خود دشمنان بر ناکارآمدی نقشه هایشان علیه ایران اتفاق نظر دارند. 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: برخی از این کشورها حتی در تکنولوژی، ثروت و دستیابی به علوم از کشور ایران نیز جلوتر هستند اما دلیل پیروزی نظام جمهوری اسلامی علیه آنها قرار داشتن در مدار حق است. هر ملت و امتی که به قدرت بی پایان خداوند متصل شود در برابر تمام دشمنی ها و کینه توزی ها برتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دویست هزار شهید تقدیم کرده است گفت: بیش از چهل هزار نفر آنها در لباس پاسداری به فیض شهادت رسیده اند.

بر اساس این گزارش، دومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده، ویژه فرزندان کارکنان سپاه پاسداران سراسر کشور از 55 رده با حضور 2هزار ورزشکار در 6 رشته از تاریخ 18 تا 20 بهمن ماه در مجموعه ورزشی شهرک نفت اهواز برگزار می شود.

انتهای پیام

 

captcha