ویژه برنامه‌های سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم رضوی تشریح شد
کد خبر: 3788497
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

ویژه برنامه‌های سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم رضوی تشریح شد

گروه فرهنگی - ویژه برنامه‌های شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم مطهر رضوی اعلام شد.

ویژه برنامه‌های سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم رضوی تشریح شدبه گزارش ایکنا از خراسان رضو و به نقل از آستان نیوز ویژ‌ه ‌برنامه‌های شهادت اُم‌ابیها، حضرت فاطمه زهرا(س) به روایت 95 در روزهای جمعه و ‌شنبه به صورت شبانه‌روزی در حرم رضوی برگزار می‌شود.
 
مراسم‌های شب و شام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت 17.30 تا 20 در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و در این برنامه‌ها حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری و آیت‌الله سیداحمد خاتمی پیرامون موضوعات سبک زندگی فاطمی و شاخصه‌های رفتاری زنان فاطمی به ایراد سخن می‌پردازند.
 
مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت 9.30 تا 13 روز شنبه در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و در این مراسم آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد، پیرامون موضوع ابعاد شخصیتی و ارزش‌ها و آرمان‌های حضرت فاطمه زهرا(س) سخنرانی می‌کند.
 
در این ویژه‌برنامه‌ها افزون به روضه خوانی آیت‌الله علم‌الهدی مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) چون امیر عارف و مهدی سلحشور به مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی می‌پردازند.
 
همچنین در دیگر رواق‌ها نیز برنامه عزاداری و سخنرانی دایر است و همچنین برنامه حلقه‌های معرفت با موضوع سبک زندگی فاطمی به صورت شبانه‌روزی برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام
captcha