بلوغ و پختگی انقلاب اسلامی چاره اندیشی در مقام عمل می‌طلبد
کد خبر: 3788575
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱

بلوغ و پختگی انقلاب اسلامی چاره اندیشی در مقام عمل می‌طلبد

گروه معارف- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: انقلاب اسلامی الگوی پیشرفت به ارمغان می‌آورد و اکنون وقت بلوغ و پختگی انقلاب اسلامی است و باید چاره اندیشی در مقام عمل داشته باشیم تا با عزم راسخ گره‌ای از انقلاب باز کنیم.

بلوغ و پختگی انقلاب اسلامی چاره اندیشی در مقام عمل می‌طلبدبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ظهر امروز 18 بهمن ماه در «همایش جبهه فرهنگی انقلاب» در ساری گفت: انقلاب اسلامی مدل و چارچوب دیگری انتخاب کرده است و دنبال الگوی جدید پیشرفت است.
وی انقلاب اسلامی را مدیون حضرت فاطمه زهرا(س) و سیره فاطمی دانست و افزود: هر قدر شرایط جنگی و دفاعی انقلاب اضطراری‌تر می‌شود باید به این مدل توجه کرد.
 
قمی تصریح کرد: انقلاب اسلامی الگوی پیشرفت به ارمغان می‌آورد و اکنون وقت بلوغ و پختگی انقلاب اسلامی است و باید چاره اندیشی در مقام عمل داشته باشیم  تا با عزم راسخ گره‌ای از انقلاب باز کنیم.
 
وی افزود: ائتلاف و نحوه جمع شدن و انسجام تشکل‌های فرهنگی امری ضروری است و باید مدل مقابله و جنگیدن را تغییر دهیم و الگوی متفاوتی برای پیشرفت انقلاب در پیش گیریم.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دنیای آینده دنیای تصویر است، از تشکل‌ها و جبهه فرهنگی خواست درگام اول طرز و مدل جنگیدن برای پیشرفت را تغییر دهند.
سازمان تبلیغات اسلامی درصدد ایجاد یک قدرت اثرگذار دینی 
در ادامه حجت الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: سازمان تبلیغات اسلامی درصدد ایجاد یک قدرت اثرگذار در حوزه فعالیت‌های دینی است و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب مهم‌ترین مرکز این فعالیت خواهد بود.
وی با اشاره به بعد فرهنگی انقلاب اسلامی، خواستار تبیین دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی از سوی فعالان جبهه فرهنگی در استان شد.
 
شکریان اظهار کرد: دنیا به قدرت جمهوری اسلامی پی برده است و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی سرداران این جبهه فرهنگی هستند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تقدیر از حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برای انتخاب این سفر به مازندران تصریح کرد: مازندران زادگاه عالمان بزرگی چون آیت‌الله حسن زاده، آیت‌الله جوادی آملی مفسر بزرگ قرآن کریم و سایر سرداران و نام آوران است.
 
وی سازمان تبلیغات اسلامی را انسجام‌دهنده فعالیت‌های فرهنگی و دینی دانست و افزود: این سازمان تلاش می‌کند از ظرفیت‌های مردمی برای فعالیت‌های فرهنگی به بهترین شکل ممکن بهره گیرد.
لازم به ذکر است؛ در این مراسم از سند طرح قرآنی ۱۹ ساله طریق‌الهدی در استان مازندران رونمایی شد.
انتهای پیام/
captcha