تکرار حماسه 22 بهمن؛ ناکامی دشمنی 40 ساله نظام سلطه
کد خبر: 3788712
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹

تکرار حماسه 22 بهمن؛ ناکامی دشمنی 40 ساله نظام سلطه

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه زاهدان گفت: تکرار حماسه 22 بهمن، همچون خاری در چشم دشمن است و ناکامی دشمنی چهل ساله نظام سلطه را به همراه دارد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 19 بهمن‌ماه، گفت: چهلمین 22 بهمن در پیش است و همه ما وظیفه داریم با حضور در راهپیمایی، حمایت خود را از انقلاب اسلامی اعلام کنیم.
امام جمعه زاهدان اظهار کرد: تکرار حماسه 22 بهمن، همچون خاری در چشم دشمن است و ناکامی دشمنی چهل ساله نظام سلطه را به همراه دارد.
وی افزود: امسال با توجه به افزایش فشارهای اقتصادی نظام استکبار و برنامه‌ریزی آنان برای نابودی نظام اسلامی، حضور ما در راهپیمایی اهمیتی دوچندان پیدا کرده و یک تکلیف است.
آیت‌الله سلیمانی بیان کرد: این حضور نشان دهنده مقاومت مردم ایران در برابر جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن و افزایش فشارها از سوی نظام سلطه خواهد بود.
وی ادامه داد: در روز 22 بهمن امسال، انقلاب اسلامی وارد دهه پنجم خود می‌شود؛ در چهل سال گذشته فقط جمهوری اسلامی را داشتیم اما دولت اسلامی به معنای واقعی آن هنوز شکل نگرفته است چرا که اگر بود این همه اختلاس و فساد در این کشور وجود نداشت.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه زمانی می‌توانیم ادعا کنیم که دولت اسلامی شکل گرفته است که اسلام به معنای واقعی کلمه در ادارات و بدنه دولتی حکومت وجود داشته باشد، افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مشکلات پیش‌رو، حل نشدنی نیستند، تنها نیاز به همت و اراده ما دارد.

انتهای پیام

captcha