فراخوان مقاله یاس کبود در بشرویه منتشر شد
کد خبر: 3788738
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
همزمان با ایام فاطمیه؛

فراخوان مقاله یاس کبود در بشرویه منتشر شد

گروه معارف_ مسئول پژوهشی مدرسه علمیه عصمتیه بشرویه از انتشار فراخوان مقاله یاس کبود در بشرویه خبر داد.

فراخوان مقاله یاس کبود در بشرویه منتشر شدزهرا سادات سلیمانی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مسابقه مقاله نویسی یاس کبود همزمان با ایام فاطمیه در سطح مدارس علمیه استان برگزار می‌شود.

وی اهداف برگزاری این فراخوان را ترویج و نشر گنجینه معارف اهل بیت(ع)، معرفی سبک زندگی فاطمی، پاسخگویی به شبهات دینی و بصیرت افزایی و آشنایی با سیره عملی اهل بیت(ع) در سبک زندگی دینی و اخلاق محوری دانست.

مسئول پژوهشی مدرسه علمیه عصمتیه بشرویه افزود: مهلت ارسال آثار در فراخوان مقاله یاس کبود تا دوم اسفندماه جاری است و از نفرات برگزیده نیز تقدیر خواهد شد.

سلیمانی تصریح کرد: از نفرات برگزیده این فراخوان در همایش مادران فاطمی و دختران زینبی که در نیمه اول اسفندماه در بشرویه برگزار خواهد شد، تقدیر می‌شود.

وی ادامه داد: روشنگری حضرت زهرا(س) در جامعه اسلامی، حماسه سیاسی در سیره حضرت زهرا(س)، جایگاه حضرت زهرا(س) در نظام هستی، خانواده از دیدگاه حضرت زهرا(س)، الگوهای رفتاری حضرت زهرا(س)، بینش سیاسی حضرت زهرا(س) و فضایل حضرت زهرا(س) از جمله موضوعات این فراخوان است.

مسئول پژوهشی مدرسه علمیه عصمتیه بشرویه یادآور شد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مختلف پاورپوینت، بروشور و مقاله به آدرس الکترونیکی esmatiyehboshrooyeh@gma.com ارسال کنند.


انتهای پیام

captcha