تجمع فاطمیون در کنگاور برپا شد
کد خبر: 3788782
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

تجمع فاطمیون در کنگاور برپا شد

گروه اجتماعی- همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) مردم عاشق اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) شهرستان کنگاور عشق و ارادت خود را با برپایی دستجات و هیئت‌های مذهبی به ساحت صدیقه طاهره نشان دادند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) مردم عاشق اهل بیت(ع) شهرستان کنگاور با برپایی دستجات و هیئت‌های مذهبی و عزاداری در این روز عشق و ارادت خود را به ساحت صدیقه طاهره نشان دادند.
امیر افشاری‌زاده، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی کنگاور در این خصوص گفت: مراسم تجمع بزرگ فاطمیون امروز 20 بهمن از ساعت 10 صبح از میدان آزادی به طرف مسجد جامع این شهر برگزار شد.
وی افزود: عزاداران و محبان اهل‌بیت(ع) امروز با حضور در خیابان‌های این شهر حال و هوای معنوی به این دیار بخشیدند و ارادت خود را به کوثر آل رسول نشان دادند.
افشاری‌زاده تصریح کرد: روز گذشته نیز در این شهرستان همایش سادات عظیم‌الشأن کنگاور با حضور علما، روحانیون و سادات در کنگاور همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه(س) در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) برگزار شد.
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی کنگاور اظهار کرد: محبان اهل‌بیت(ع) امروز در قالب تجمع فاطمیون ارادت خود به حضرت فاطمه(س) را نشان دادند.
انتهای پیام

captcha