قیام ادامه دارد/ ملت ایران در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند
کد خبر: 3788789
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

قیام ادامه دارد/ ملت ایران در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند

گروه سیاسی- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز این قیام و استقامت ادامه دارد و به برکت نور وجود فاطمه(س) مردم مستحکم در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

قیام ادامه دارد/ ملت ایران در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، 20 بهمن ماه در مراسم تجمع فاطمیون در کرج، اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره امام راحل فرمودند؛ مرحوم امام به همه فهماند علی‌وار زیستن و تا آستانه مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست.
وی با تأکید بر اینکه امام راحل قیام برای خدا را به ما آموخت، گفت: رهبری فرمودند:«ما قیام برای خدا را مدیون امام راحل هستیم.»
این مسئول بیان کرد: دانشجویان انجمن اسلامی که سال ۵۷ که به حضور امام در نوفل لوشتاتو رسیدند از امام خواستند به آن‌ها توصیه‌ای داشته باشد، امام راحل فرمود: «یکتا موعظه پروردگار این است که قیام کنید و قیامتان برای خدا باشد».
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بابیان اینکه امام راحل در نوزدهم بهمن ۵۷ نیز به مردم فرمود؛ برای خدا قیام کنید، یادآور شد: در آن تاریخ شاه منحوس از کشور گریخته بود، باز امام به مردم فرمود؛ برای خدا قیام کنید و مراقب باشید قیامتان برای خدا باشد.
قمی در ادامه با تأکید بر اینکه مصداق قیام فاطمه صدیقه(س) است، گفت: امروز این قیام و استقامت ادامه دارد و به برکت نور وجود فاطمه(س) مردم مستحکم در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه استقامت و ادامه دادن قیام مهم است، گفت: خوشبختانه قیام اتفاق افتاده است و این مردم بزرگ و شریف ثابت کرده‌اند که اهل استقامت هستند.
وی گفت: انشاالله همه مردم متأثر از سیره صدیقه(س) در فردای محشر پیش روی شهدا سربلند هستند و پای حق و عدالت و مکتب و انقلاب می‌ایستند.
انتهای پیام

captcha