شهادت، جانبازی و ایثارگری مدال است
کد خبر: 3788852
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷
ماندگاری:

شهادت، جانبازی و ایثارگری مدال است

گروه اجتماعی - استاد حوزه علمیه با بیان اینکه شهادت، جانبازی و ایثارگری مدال است، تصریح کرد: اگر این انقلاب، ولایت و امام نبود معلوم نبود ما کجا بودیم، وظیفه همه ما بعد از چهل سال از انقلاب شکرگزاری است و مبادا ناسپاسی کنیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری استاد حوزه علمیه دیروز شنبه، 20 بهمن در ویژه برنامه شهادت حضرت فاطمه(س) در مسجد امام حسین(ع) رفسنجان گت: در انقلاب حضرت زهرا(س) یک عده قبول و یک عده مردود شدند که عده مردودی‌ها خیلی زیاد بود.
وی افزود: عده کمی بعد از پیامبر(ص) قبول شدند و ماندند که ابوذر، سلمان و بلال از این افراد بودند شهدای بدر، احد، تبوک و حنین و همه شهدای جنگ‌های پیامبر قبول شدند.
این استاد حوزه با بیان اینکه در انقلاب اسلامی ایران خیلی‌ها قبول شدند و عده زیادی جزء شهدا رفتند، جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا هم قبول شدند، بیان کرد: در انقلاب اسلامی قبول‌شده‌ها از مردودی‌ها بیشتر بودند و این عملکرد انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه شهادت، جانبازی و ایثارگری مدال است، تصریح کرد: اگر این انقلاب، ولایت و امام نبود معلوم نبود ما کجا بودیم، وظیفه همه ما بعد از چهل سال از انقلاب شکرگزاری است و مبادا ناسپاسی کنیم.
حجت‌الاسلام ماندگاری با اشاره به الگوپذیری انسان‌های آزاده از انقلاب اسلامی افزود: یاران این انقلاب در کشورهای مختلف شیعه ساختند، ما 12 میلیون بسیجی داریم این رقم را هیچ زمانی اسلام نداشته پس ما قبول شده‌ایم چون خوب انتخاب کردیم.
وی اظهارکرد: سه دستور در قرآن آمده و انقلاب ما دنبال آن بود، اولین دستور ایمان آوردن، دومین دستور رعایت کردن و سومین دستور عمل صالح است هر چه مشکل در این چهل ساله داریم به دلیل یکی از این تکلیف‌هایی است که انجام ندادیم.
این استاد حوزه بیان کرد: اهل ‌بیت‌(ع) آدرس راه را به ما می‌دهند و این ما هستیم که از این آدرس به خوبی استفاده کنیم.
حجت‌الاسلام ماندگاری اظهار کرد: اگر مسؤولان به حرف امام دیروز و امروز گوش می‌کردند مشکل نداشتیم، چندین سال است رهبری به مسئولان می‌گویند به آمریکا اعتماد نکنید چرا امروز به تولید داخلی، اصلاح الگوی مصرف، ساده‌زیستی، ازدواج آسان، تکثیر اولاد و... که دستورات مقام معظم رهبری است، گوش نمی‌کنیم اینجاست که مشکلات زیاد می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه اگر استقامت کم شود انقلاب نمی‌تواند بایستد، بیان کرد: شرایط سخت امروز را امام راحل پیش‌بینی می‌کردند، چون فرمودند: «اگر جنگ تحمیل کنند فرزند عاشوراییم اگر تحریم‌مان کنند فرزند رمضانیم و حاضریم گرسنگی و گرفتاری‌ها را تحمل کنیم اما دست از اسلام‌مان برنداریم».
انتهای پیام

captcha