بیانیه سازمان دارالقرآن الکریم به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن
کد خبر: 3788919
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

بیانیه سازمان دارالقرآن الکریم به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سازمان دارالقرآن الکریم به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن با انتشار بیانه‌ای تأکید کرد که جامعه قرآنی در کنار ملت ایران ضمن حضور در صحنه و با تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و با بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب، حقانیت راه استوار خود و ناکارآمدی فشارهای ظالمانه را در تاریخ ثبت خواهد کرد.

به گزارش ایکنا؛ سازمان دارالقرآن الکریم به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن بیانه‌ای را صادر کرد. متن این بیانیه به این شرح است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم
«قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى ثُمَّ تَتَفَكَّرُوا»(سبأ/ 64)
چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تجلی‌گاه پیروزی ملتی است که با ایمان و وحدت کلمه، در پرتو رهبری حکیمانه ولایت فقیه راه و رسم ایستادگی و مقاومت را به جهانیان آموخت و اثبات کرد که استقلال و آزادی دست‌یافتنی است. ملتی که چهل سال، فشارها و تهدیدهای استکبار جهانی و صهیونیزم را تحمل کرد و نشان داد که پیروی از قرآن و سیره اهل بیت(ع) راهی مطمئن در دستیابی به عزت و استقلال است.
جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در حالی برگزار می‌شود که ملت آزاده ایران به جرم مقاومت و استقلال‌خواهی، سنگین‌ترین تحریم‌ها و محاصره اقتصادی را در سال‌های اخیر متحمل شده است؛ اما تردیدی نیست که این مردم قهرمان، همچون سال‌های گذشته، امسال نیز باشکوه و اقتدار بیشتر، ضمن حضور در صحنه و با تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و با بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، حقانیت راه استوار خود و ناکارآمدی فشارهای ظالمانه را در تاریخ ثبت خواهد کرد.
سازمان دارالقرآن الکریم از آحاد ملت قهرمان ایران به ویژه جامعه قرآنی دعوت می‌نماید در چهلمین بهار آزادی، با شرکت حداکثری در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اتحاد، انسجام، اخوت و بصیرت خود را به معرض نمایش گذارند و حمایت خود را از تداوم راه امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر و سیاست‌های انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های سیاسی و تقویت توان دفاعی کشور و جبهه مقاومت در سراسر جهان اعلام نمایند.

و السّلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

انتهای پیام

captcha