نمایشگاه کتاب میزان سرانه مطالعه در طول سال را افزایش می‌دهد
کد خبر: 3788922
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

نمایشگاه کتاب میزان سرانه مطالعه در طول سال را افزایش می‌دهد

گروه فرهنگی ـ امام جمعه موقت اهواز برگزاری نمایشگاه را فرصت مناسبی برای دوستداران علم و دانش عنوان کرد و گفت: برپایی نمایشگاه کتاب در درازمدت تأثیرگذار خواهد بود و باعث می‌شود تا میزان خرید کتاب و سرانه مطالعه در طول سال افزایش یابد.

نمایشگاه کتاب میزان سرانه مطالعه در طول سال را افزایش می‌دهد

به گزارش ایکنا از خوزستان، آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در حاشیه برپایی سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان اظهار کرد: نمایشگاه کتاب بستری مناسب برای اهالی جویای علم، معرفت و حقیقت و همچنین علاقه‌مندان به مطالعه است.

وی افزود: نمایشگاه‌های کتاب به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی شده و زمینه را برای دسترسی آسان مردم استان به کتاب‌های مورد نظر خود، فراهم کرده است.

حیدری با بیان اینکه اقشار مختلف جامعه اعم از دانشجویان، طلاب و سایر علاقه‌مندان به کتاب در صورتی که نمایشگاهی برگزار نشود، می‌بایست از استان‌های دیگر کتاب مورد نیاز خود را تهیه کنند و هزینه زیادی باید صرف شود، گفت: برپایی نمایشگاه هزینه‌های کاذب در تهیه کتاب را حذف کرده و سهولت دسترسی به متنوع‌ترین کتاب‌ها، با نازلترین قیمت را به دنبال دارد.

امام جمعه موقت اهواز برگزاری نمایشگاه را فرصت مناسبی برای دوستداران علم و دانش عنوان کرد و گفت: برپایی نمایشگاه کتاب در درازمدت تأثیرگذار خواهد بود و باعث می‌شود تا میزان خرید کتاب و سرانه مطالعه در طول سال افزایش یابد.

انتهای پیام 

captcha