حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، خاری در چشم دشمن خواهد شد
کد خبر: 3788983
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، خاری در چشم دشمن خواهد شد

گروه سیاست و اقتصاد- رئیس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: دشمن هرسال تلاش می‌کند تا حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را کمرنگ جلوه دهد اما به کوری چشم آنان ما نه‌تنها همانند سال قبل بلکه پرشور از تر از گذشته حضور خواهیم یافت تا حضور ما خاری در چشم آن‌ها باشد و به همه دنیا نشان دهیم که ما مردمی نیستیم که در مقابل دشمن به زانو دربیاییم بلکه تا به زانو درآوردن دشمن از تلاش دست نخواهیم کشید.

حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، خاری در چشم دشمن خواهد شد

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدرتی در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که شب گذشته 20 بهمن ماه در مسجد جامع شهر شال برگزار شد، اظهار کرد: جامعه‌ای که ولایت و محبت اهل‌بیت (ع) به‌ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) را در دل داشته باشد در مسیر درست سعادت و رستگاری قرار دارد.
وی افزود: جریان حضرت زهرا (س) یک مراسم عزاداری در روز شهادت ایشان نیست بلکه در این ایام سوگواری خصوصیات، فضائل اخلاقی و سیره زندگی این بانوی بزرگ اسلام باید به‌عنوان الگوی تمام بانوان مسلمان معرفی شود و باید در راستای ترویج و توسعه ویژگی‌ها آن حضرت در جامعه تلاش کنیم.
رئیس‌کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) خود را وقف و فدای رهبر و امام زمان خویش یعنی حضرت امیر مؤمنان (ع) کردند و این عمل باید موردتوجه ما باشد و در جامعه امروز برای اینکه از گزند دشمنان دورباشیم باید همه پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم.
مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین درس‌های آن حضرت حضور فعال درصحنه‌های اجتماعی و سیاسی با حفظ عفت، حجاب و ارزش‌های وجودی زن است که این ویژگی‌ها در انقلاب ما تبلور یافت و الگویی برای بانوان ما شد.
وی تأکید کرد: حضرت زهرا (س) بااخلاق، رفتار و کارنامه خویش مکتبی را برای زنان دنیا پایه‌گذاری کرد که سرچشمه کرامت انسانی است و بانوان با توجه به الگوهای برتر آن حضرت می‌توانند به گسترش باورها و ارزش‌های دینی و اسلامی بپردازند و با حس خودسازی، روحیه انفاق، ایثار، استقامت، صبر و پایداری بکوشند تا در دنیای امروز به جایگاه حقیقی و والای زن دست یابند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدرتی خاطرنشان کرد: اگر ملت ما در سال 57 انقلاب کردند برای تحقق عدالت در جامعه بود و این همان موضوعی است که ائمه اطهار (ع) برای تحقق آن با دشمنان زمان خود به مبارزه برخاستند ازاین‌رو انقلاب ما برگرفته از فرهنگ فاطمی است و این انقلاب ثمره ایمان و وحدت ملت در مقابل ظلم، بیداد، ستم و ناعدالتی رژیم سابق است.
این مقام قضایی استان تصریح کرد: انقلاب ما در سطح دنیا با نام خدا، در راه خدا و برای اجرای احکام الهی با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و پیوستن مردم به ولایت شکل گرفت.
رئیس شورای مسئولان قضایی استان گفت: جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است و حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال با این هجمه‌ای که دشمن در این ایام وارد می‌کند مشت محکمی بر دهان بدخواهان این نظام اسلامی خواهد بود و ما ثابت خواهیم کرد که پای آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا ایستاده‌ایم و از عهدی که بسته‌ایم عقب نخواهیم نشست.
رئیس‌کل دادگستری قزوین یادآور شد: هم مردم و هم مسئولان باید پای انقلابی که برای تحقق آن هزاران شهید داده‌ایم، بایستیم و با همه کمبودها از ارزش‌های انقلاب دفاع کنیم زیرا دشمن برای شکست این نظام راه تفرقه و جدایی ملت با ولایت را در پیش‌گرفته است اما در این چهل سال ملت فهیم و آگاه ما ثابت کرده‌اند که فریب توطئه‌ها و باورهای غلط دشمن را نخواهند خورد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدرتی بابیان اینکه امروز دشمن از اتحاد ما سرخورده و ناامید شده است، تصریح کرد: این ملت برای رسیدن به قله‌های افتخار، عزت، اقتدار و استقلال با امام راحل (ره) و ولایت‌ عهد و پیمان بسته‌اند و از مسیری که بنیان‌گذار کبیر انقلاب ترسیم کرده‌اند است فاصله نخواهند گرفت و همان‌گونه که با وحدت توطئه‌های مختلف دشمن را در این چهل سال خنثی کرده‌اند در جنگ اقتصادی دشمن نیز پیروز خواهند شد و از این گردنه تاریخ نیز به‌خوبی عبور خواهیم کرد.
رئیس‌کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: دشمن هرسال تلاش می‌کند تا حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را کمرنگ جلوه دهد اما به کوری چشم آنان ما نه‌تنها همانند سال قبل بلکه پرشور از تر از گذشته حضور خواهیم یافت تا حضور ما خاری در چشم آن‌ها باشد و به همه دنیا نشان دهیم که ما مردمی نیستیم که در مقابل دشمن به زانو دربیاییم بلکه تا به زانو درآوردن دشمن از تلاش دست نخواهیم کشید.
انتهای پیام

captcha