راهپیمایی 22 بهمن حیات مجدد انقلاب است
کد خبر: 3788986
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

راهپیمایی 22 بهمن حیات مجدد انقلاب است

گروه سیاست و اقتصاد – امام‌ جمعه موقت اصفهان گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، حیات مجددی است برای انقلاب و همچنین تزریق امید در دل ملت و هشداری برای بیگانگان که برای ما خیال‌بافی نکنند.

راهپیمایی 22 بهمن حیات مجدد انقلاب است

حجت‌الاسلام محمد تقی رهبر در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: شعار مردم در انقلاب اسلامی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود. استقلال به این معنا است که ملت ما زیر سلطه بیگانگان نباشد و سرنوشت ما در لندن و یا واشنگتن رقم نخورد و خودمان سرنوشت‎مان را انتخاب کنیم. اکنون ایران، کشوری آزاد و مستقل است و تحت سلطه استکبار نیست و ملت ما نیز آزادی انتخاب، عمل و بیان دارد.
وی افزود: جمهوری اسلامی یعنی اینکه توده ملت در همه عرصه‌ها تصمیم می‌گیرند. انتخاب رئیس جمهور، نماینده مجلس و حتی رهبری نظام که بالاترین مقام در کشور است با رأی توده ملت در ارتباط است. در طی این چهل سال، جمهوری اسلامی توانسته پیشرفت‌های بهینه‌ای در حوزه تکنولوژی، عمرانی و پزشکی داشته باشد.
امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: با وجود همه‌ دشمنی‌ها و کارشکنی‌هایی، اما ما درعرصه‌های مختلف موفق بوده‌ایم. جنگ تحمیلی را که دشمن بر ما تحمیل کرد، باعث شد ما در دانش فضایی، پزشکی، عمرانی پشرفت داشته باشیم. البته در طول این چهل سال، مشکلاتی نیز وجود داشته که طبیعتا اگر ملت بخواهد پیشرفت و آزادی داشته باشد، دشمنان برای او موانعی ایجاد می‌کنند، مثل تحریم‌هایی که به وجود آورده‌اند؛ ولی با وجود این کارشکنی‌ها اگر کشور ما ابعاد اقتصادی را کنترل و مدیریت کند از این گذرگاه‌ها به راحتی عبور خواهد کرد.
رهبر تصریح کرد: امروزه کشور ما در دنیا الگویی برای مستضعفان جهان است، ملت ایران برای کشورهایی مثل لبنان، فلسطین و کشورهایی که روزی داعش و بیکانگان بر آن‌ها غلبه داشتند و به غیر از چند کشور عربی ستمگر مثل آل سعود، الگو شده ‌است. طبیعتا در این راه مشکلات و خطراتی نیز وجود دارد، ولی باید موانع ر ا کنار گذاشت و به جلو حرکت کنیم.
وی بیان کرد: حضرت امام در بیانات خود فرمودند که انقلاب اسلامی زمینه ساز انقلاب جهانی است و باید زمین ساز انقلاب حضرت مهدی باشد. در کشورهای منطقه، ظلم در کشورهایی مثل عراق و سوریه شکست خورده است، اعتباری که زورگویان داشته‌اند، اکنون به برکت انقلاب اسلامی دیگر اعتبار ندارند.
امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: راهپیمایی امسال 22 بهمن، راهپیمایی باشکوه و با عظمتی خواهد بود، زیرا مردم فهیم ما اطلاع دارند که دشمنان می‌خواهند جمهوری اسلامی به چهل سالگی نرسد. ولی کشورهای دنیا فردا مشاهده می‌کنند که مردم پاسخ رئیس جمهور آمریکا و جنایتکاران تاریخ را خواهند داد. حضور مردم حیات مجددی است برای انقلاب و همچنین تزریق امید در دل ملت و هشداری برای بیگانگان که برای ما خیال‌بافی نکنند، راهپیمایی امسال از همه راهپیمایی‌ها تأثیرگذارتر خواهد بود.
رهبر خاطرنشان کرد: در داخل نیز افرادی تنگ نظر هستند که اگر حضور توده مردم را ببینند، طبیعتا باید آگاهیشان بیش‌تر شود و حضور مردم در این راهپیمایی برای اسلام عزت و بزرگی را به همراه دارد.
انتهای پیام

captcha