راهپیمایی 22 بهمن؛ خروش یک ملّت برای دفاع از کیان ایران اسلامی
کد خبر: 3789004
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

راهپیمایی 22 بهمن؛ خروش یک ملّت برای دفاع از کیان ایران اسلامی

گروه اجتماعی- نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن؛ خروش یک ملّت برای دفاع از کیان ایران اسلامی است گفت: انقلاب، با پیام جهانی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به چهل‌سالگی خود رسید.

راهپیمایی 22 بهمن؛ خروش یک ملّت برای دفاع از کیان ایران اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد همتی، نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهردر مجلس شورای اسلامی امروز 21 بهمن در پیامی به مناسبت فرارسیدن چهل‌سالگی انقلاب و مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با بیان اینکه مردم ما با حضور خود همچنان از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای پاسداری  خواهند کرد اظهار کرد: مردم ما مصمم‌تر از همیشه با توجه به مشکلاتی که دارند به صحنه می‌آیند .

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهردر مجلس شورای اسلامی ۲۲ بهمن را خروش یک ملّت برای دفاع از کیان اسلامی و ایران اسلامی برشمرد و گفت: همه می‌آئیم که اگر در صحنه نباشیم دشمنان قسم‌خورده ما ترفندهای جدیدی را به اجرا درخواهند آورد تا کشورمان را وابسته خود سازند.

وی در این پیام آورده است؛ انقلاب اسلامی، با پیام جهانی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به چهل‌سالگی خود رسید که در این راستا معاندان این کشور که ذلت ملت‌ها را رقم می‌زنند، اعلام کرده بوندند که با تحریم‌های سخت و طاقت‌فرسا، ایرانیان را به‌زانو درخواهند آورد و این نظام چهل‌سالگی خود را نخواهد دید.

همتی با تاکید بر اینکه احاد ملت عزیز و همه مسئولان برای اصلاح امور، حرکت به‌سوی توسعه پایدار، تحقق مطالبات مردم صبور و تلاشگر، رفع تبعیض و بی عدالتی و به دور از افراط‌ وتفریط باید کمر همت ببندند یاداور شد: با وحدت و همدلی  برای منافع ملی این جشن با شکوه عزت و عظمت تاریخی یک ملّت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha