تداوم چرخه تولید هنری از فجر چهلم تا هفته هنر انقلاب اسلامی در فارس
کد خبر: 3789012
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

تداوم چرخه تولید هنری از فجر چهلم تا هفته هنر انقلاب اسلامی در فارس

گروه فرهنگی ـ رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس از تداوم تولید برنامه‌های هنری ایام دهه فجر تا هفته هنر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد كرم‌اللهی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس امروز، 21 بهمن‌ماه گفت: انقلاب اسلامی ثمره خون مقدس شهداست و کار هنری برای انقلاب یک افتخار است.
وی افزود: هنرمندانی که برای اعتلای انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند خصوصا آنانی که در چهلمین فجر پیروزی به ندای رهبر خویش لبیک گفتند و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را با زبان هنر گرامی داشتند شایسته تقدیر و سپاسند.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس ادامه داد: برخی خوش نداشتند انقلاب اسلامی جشنی شایسته برگزار کند و هنرمندان ما و برخی همکاران هنرمندمان را تحت فشار قرار داده بودند اما این هنرمندان عزیز به درستی نشان دادند آزادگی یعنی پایبندی به مرام شهیدان
وی گفت: حوزه هنری به دنبال تریبون و شو و نمایش نیست چرا که مولا و رهبرمان دستور اکید داده اند وظیفه ما جریان‌سازی است از این رو مفتخریم عرض کنیم که دست توانای فرزندان شما هنرآفرینی کرده است.
کرم‌اللهی بیان كرد: مفتخریم که در چهلمین فجر پیروزی 7 عنوان کتاب ارجمند منتشر کردیم. دو نمایش قدرتمند به روی صحنه بردیم. دو اثر مستند از زندگی شهدا تولید کردیم یک نمایشگاه و دو ورک شاپ هنری برگزار کردیم یک آلبوم سرود را به مرحله عرضه عمومی رساندیم.
وی افزود: این چرخه تولید از فجر چهلم تا هفته هنر انقلاب اسلامی در فروردین‌ماه پیش رو ادامه خواهد داشت تا چرخ تولید فاخر همچنان بچرخد.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس در پایان گفت: بحمد الهی به جایی رسیده‌ایم که حجم تولیدات تایید شده و فاخر حوزه هنری فارس فراتر از بودجه‌های مشخص و معین است و ناچاریم بخشی از آثار را در طول سال چهلم پیروزی انقلاب اسلامی عرضه کنیم.
انتهای پیام

captcha