شخصیت‌های دینی فیلیپین در جشن انقلاب+عکس
کد خبر: 3789026
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

شخصیت‌های دینی فیلیپین در جشن انقلاب+عکس

گروه بین‌الملل ـ مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در فیلیپین و با حضور شخصیت‌های دینی در هتل «دوسیت تانی»(DUSIT THANI) مانیل برگزار شد.

به گزارش ایکنا از فیلیپین؛ این مراسم 18 بهمن ماه با عنوان «روز ملی جمهوری اسلامی ایران» برگزار شد و بیش از 250 نفر از شخصیت‌های سیاسی، دینی و فرهنگی، دیپلمات‌های کشورهای خارجی و ایرانیان مقیم در آن حضور یافتند.

این برنامه با برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و صنایع دستی ایران و کارگاه خوشنویسی همراه بود و تندیس تقوی، بانوی هنرمند ایرانی و مسئول انجمن خوشنویسان ایران شعبه مانیل، در این کارگاه نام شرکت‌کنندگان در کارگاه را که حدود 70 نفر بودند، به خط نستعلیق خوشنویسی کرد و به آنان هدیه داد.

حضور شخصیت‌های مسیحی

این کارگاه مورد استقبال گسترده حاضران قرار گرفت و «کارلوس ریِس»، مسئول گفت‌و‌گوی ادیان کلیسای کاتولیک فیلیپین، «ریچارد بابائو»، معاون اجرایی کاردینال تاگله، رهبر کلیسای فیلیپین و پروفسور «بای بادو»، استاد الهیات دانشگاه «سانتاتوماس» فیلیپین از شخصیت‌ها و اساتید مسیحی حاضر در آن بودند.

کارگاه خوشنویسی هتل «دوسیت تانی» مانیل چهار ساعت ادامه داشت و وزیر دارایی فیلیپین، مدیرکل وزارت امور خارجه فیلیپین، مدیران و معاونان وزارت فرهنگ این کشور و سفیران بسیاری از کشورها از جمله کسانی بودند که نامشان به قلم تندیس تقوی خوشنویسی و به آنان هدیه شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha