پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه به‌مناسبت 22 بهمن
کد خبر: 3789091
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷

پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه به‌مناسبت 22 بهمن

گروه سیاست و اقتصاد- آیت‌الله علما و استاندار کرمانشاه در پیامی مشترک مردم استان را به حضور حماسی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت کردند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه در پیامی مشترک مردم همیشه در صحنه کرمانشاه را به حضور حماسی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت کردند.
در این پیام مشترک آمده است، یوم‌الله 22 بهمن همه ساله یادآور خروش مردم ایران به رهبری امام راحل علیه نظام ستم شاهی از یکسو و نظام سلطه‌جهانی از سوی دیگر است و به‌عنوان آیینه‌ای تمام‌نما از همدلی و هم‌آوایی میان آحاد ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در منظر قضاوت سایر ملت‌های آزادی‌خواه و عزتمند در مقابله با سیاست‌های نظام استکبار جهانی قرار دارد.
امسال که تهدیدات سفیهانه و وقیحانه رئیس جمهور آمریکا در امور داخلی ملت ایران از حد گذشته و به دخالت در امور مربوط به رابطه و تعامل ایران اسلامی و کشورهای همسایه رسیده حضور پرصلابت و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن از اهمیتی مضاعف برخوردار است.
هم‌اکنون که عمق عناد و عداوت شیطان بزرگ و کینه‌توزی بی‌پایان آن نظام متجاوز و مداخله‌گر نیست به ملت شریف ایران بر جهانیان عیان و اثبات شده و سیاست‌های جاهلانه آمریکا در منطقه و جهان از جمله حمایت از رژیم‌های دیکتاتوری منطقه و تروریسم دولتی با شکست کامل مواجه شده است، اوج استیصال و درماندگی صاحبان زر و زور و تزویر نیز در ایجاد شکاف بین ملت عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی و همسایگان بر همگان بیش از پیش آشکار خواهد شد.
بی‌تردید مردم شریف و همیشه در صحنه استان کرمانشاه نیز همچون سال‌های گذشته دوشادوش و پا به پای دیگر آحاد ملت انقلابی ایران اسلامی با اراده‌ای پولادین و حضوری حماسی و پرشور باردیگر ندای استکبارستیزی و عدالتخواهی خود را در روز 22 بهمن به گوش جهانیان خواهند رساند و با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق نموده و انزجار خود را از ایادی ظلم و جور نشان خواهند داد.
انتهای پیام

captcha