دعوت استاندار اصفهان از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر: 3789101
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰

دعوت استاندار اصفهان از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

گروه سیاست و اقتصاد - استاندار اصفهان در پیامی ضمن دعوت از مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: مردم استان بار دیگر اقتدار ملی خویش را در سرنوشت سازترین فراگرد تاریخی ایران و جهان به نمایش خواهند گذاشت.

دعوت استاندار اصفهان از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش ایکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، متن پیام دعوت عباس رضایی بدین شرح است:

درود به محضر مردمان خداجو، خردورز، دل آگاه، ژرف بین و همیشه قهرمان و حماسه آفرین در جای جای استان اصفهان که از دیرباز خاستگاه تمدن و فرهنگ ایران زمین بوده است.
اینک چهل سال از طلوع راستین و سپیده دم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری خمینی کبیر« رحمت الله علیه»  می‌گذرد. آری چهل سال پیش در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ طومار نظام شاهنشاهی در هم پیچیده شد و هِیمنه و بنای اقتدار و احتشام دروغین استکبار درهم فروریخت و در نایره خشم مردم ستمدیده خاکستر گردید.
در این چهل سال شما مردم سلحشور و همیشه هوشیار به نیروی عشق و ایمان که همواره در نهاد و سرشت تان بی قراری می‌کرده است؛ فراز و نشیب‌ها و تند پیچ‌های بزرگ تاریخی را پشت سر نهادید و حماسه‌های جاودان و ماندگار هشت سال دفاع مقدس با خون واژه‌های پاک شهدا و جانبازان بر برگ برگ تاریخ مبارزات شورانگیز مردم ایران در نبرد با استکبار جهانی نگاشته شد.
در این چهل سال به رغم کینه توزی‌ها و مداخله گری‌های استکبار، به پشتوانه مجاهدت‌های خستگی ناپذیر امت به پا خاسته و خلاقیت‌های شگفت آور جونان اندیشمند این مرز و بوم کارهای بزرگ و سترگی در تولید علم، فناوری‌های نوین، تحکیم زیرساخت‌های توسعه پایدار و متوازن در عرصه‌های گوناگون صورت پذیرفت و گام‌های استواری در راه دستیابی به هدف‌های عالیه و راهبردی و تحقق آرمان‌های انقلاب برداشته شد تا بدین سان دسیسه‌ها و توطئه‌های رنگارنگ و پیچیده‌ای که دشمنان برای اخلال در فرآیند رشد و تکامل جامعه مدنی و پیشرفت همه جانبه کشور اندیشیده بودند، نقش بر آب شود و ملت شریف و سرافراز ایران با پایداری قهرمانانه و گذر از رنج‌های فراوان، به پیروزی بزرگی که در انتظار آن هاست چشم امید ببندند.
بنابراین فروتنانه رجای واثق و امید صادق دارم همه آحاد جوامع شهری و روستایی در سراسر استان، به‌منظور ادامه راه انقلاب، صیانت از عزت و شرف ملی و تحقق هدف‌های راهبردی توسعه و پیشرفت بر مدار عدل و عقل؛ در نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت فرموده و اقتدار ملی خویش را در سرنوشت سازترین فراگرد تاریخی ایران و جهان به نمایش بگذارند.
فرخنده باد چهلمین سالگرد انقلاب تابناک و دلپذیر آینده مردم ایران با افتخار به گذشته و امید به آینده.

انتهای پیام 

captcha