مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس، راهی برای برقراری ارتباط مردم با این نهاد
کد خبر: 3789102
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی مطرح کرد

مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس، راهی برای برقراری ارتباط مردم با این نهاد

گروه فرهنگی - معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی راهی است که از طریق آن مردم از سراسر کشور می‌توانند با این مجموعه ارتباط برقرار کنند.

مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس، راهی برای برقراری ارتباط مردم با این نهادبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی سید نظام‌الدین موسوی امروز در مراسم افتتاحیه مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس و رو نمایی از پروژه‌های اشتغال زایی و محرومیت زدایی این نهاد در مرکز همایش‌های آستان قدس رضوی اظهار کرد: خوشبختانه با راه اندازی سامانه جامع ارتباطات مردمی، از این پس مردم می توانند با شماره 138 از سراسر کشور با ما تماس برقرار کنند. این سامانه کانالی برای ارتباط با بخش های مختلف آستان قدس رضوی محسوب می شود.
 
وی ادامه داد: یکی از سر فصل‌های این کانال تلفن 138 است که با پیگیری‌ها و تاکیدی که تولیت آستان قدس، قائم مقام سابق و فعلی و همچنین وزارت ارتباطات داشتند، این اقدام انجام و شماره ای برای این منظور ارائه و مصوب شد. بنابراین این مرکز می‌تواند سامانه و بستر مردمی باشد که بتواند همه فعالیت‌ها و اقدامات آستان قدس را پوشش و این سرمایه اجتماعی را در خدمت مجموعه آستان قرار دهد.
 
معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: در گذشته کانال‌ها و راه‌های ارتباطی متعددی با آستان قدس وجود داشت اما ایراد عمده آن از یک سو عدم ثبت پیشنهادات و از طرفی هم فقدان انباشت تجربه از طریق مطالعه و ارزیابی پیشنهادات و مطالب مردمی بود؛ به همین دلیل بنا بر توصیه تولیت آستان قدس رضوی، دوستان ما در مدیریت روابط عمومی فعال شدند که یک طرح برای ایجاد و تاسیس مرکز جامع ارتباطات آستان قدس فراهم کنند.
 
موسوی عنوان کرد: در همین راستا مباحث نظری، تئوری و مطالعاتی این طرح طی چند ماه انجام شد و با توجه به همتی که در بدنه این مجموعه وجود داشت، به سرعت زیر ساخت‌های آن فراهم شد و نهایتا هم با کمک و همت مسئولان آستان قدس رضوی و بخش‌هایی از بیرون از این مجموعه از جمله شرکت مخابرات استان خراسان رضوی و وزارت ارتباطات، موفق شدیم فاز اول مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی را آغاز کنیم.
 
وی با بیان اینکه آستان قدس رضوی نهادی است که تار و پود آن با مردم آمیخته شده و همه مسائل، اقدامات و ارکان آن از طریق مردم و خدمات مردمی تامین می‌شود، اظهار کرد: طی بیش از هزار سال است که مردم بخش‌های مختلف این بارگاه ملکوتی را پیش می‌برند که شاید هیچ نهادی در دنیا وجود نداشته باشد که اینگونه با مردم، آن هم با اقشار و طبقات مختلفی از دنیا، عجین شده باشد.
 
معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: این افتتاحیه‌ها به واسطه منشور هفت گانه مقام معظم رهبری است که خطاب به تولیت آستان قدس رضوی صادر کردند. به واسطه تدابیری که تولیت آستان قدس طی این سه سال داشتند، فعالیت‌ها و اقدامات آستان قدس رضوی از مرز و حریم حرم به سراسر ایران اسلامی و البته جهان اسلام کشیده شده است.
 
وی تصریح کرد: بسیاری از فعالیت‌هایی که شاید در ظاهر در گذشته منطبق با آستان قدس نبود، امروز به واسطه خدمت خادم و مخدوم در سراسر ایران اسلامی انجام می‌شود که این اقدامات همگی به واسطه حضور مردم و خدمت آن‌ها بوده است.
 
موسوی تاکید کرد: سرمایه مادی آستان قدس به واسطه مردم از طریق وقف و نذورات آن‌ها صورت می‌گیرد و سرمایه اجتماعی آستان قدس نیز همین مردم هستند؛ در مقابل هم آن‌ها علاقه دارند انتقادات، پیشنهادات و خدمات خود را در ساحت آستان مشاهده کنند و آستان قدس هم مطابق میل و اراده‌ای که مردم به ساحت قدسی امام رضا(ع) دارند، پیش می رود. از سوی تولیت آستان قدس نیز این اراده وجود دارد که بخش‌های مختلف آستان مبتنی بر نگاه مردمی و اراده جمعی و سرمایه اجتماعی مدیریت شود.
 
انتهای پیام
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۲۳
غیر قابل انتشار: ۰
مجید محسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۱
0
0
۳_طرح نصب چراغهای روشنایی در محوطه سحن بزرگ رضوی بسیار ابتدایی وساده است و نور پردازی آن هم مطلوب نیست.پیشنهاد میگردد فرا خوان عمومی از طریق سازندگان تیرهای چراغ برق تزیینی داده شود و بهترین طرح برای ساخت و نصباستفاده شود با بهترین نور پردازی
غلامرضا
|
Ukraine
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۲۳:۴۵
0
0
با سلام بنده یک جوان ۳۷ متاهلم با دو بچه ۲۲مریضم مشکلات زیادی دارم اگه امکان دارد کمک کنید تا ما هم به پا بوس آقا امام رضا علیه السلام نائل بشویم سپاس گزارم
علوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۱:۱۵
0
0
سلام ازتون کمک برای جهیزیه وکار برای شوهرم که پاش شکسته نمیونه کار کنه دارم
حمیدرضا شفیعی قوام اباد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۴:۳۱
0
0
باسلام واحترام بنده کارگرساده هستم مستاجرهستم بیماری قلبی دارم تقاضای کمک ومساعدت دارم
captcha