محسنین؛ سبب بقای انقلاب/لزوم تلاش برای حفظ انقلاب
کد خبر: 3789126
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶

محسنین؛ سبب بقای انقلاب/لزوم تلاش برای حفظ انقلاب

گروه اجتماعی- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم تلاش برای حفظ انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: انقلاب بر دوش محسنین یعنی کسانی که با زبان، مال، جان و خون خود اسلام را حفظ می‌کنند، است.

به گزارش ایکنا از یزد، حجت الاسلام محمد فخرالدینی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ظهر امروز، 21 بهمن در همایش استانی « انقلاب اسلامی، وقف و خدمت» ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: وقتی امام راحل در پایان وصیت نامه‌شان اینگونه بیان می کنند که با دلی آرام و قلبی مطمئن و ضمیر شاد و امیدوار به رحمت الهی از خدمت خواهران و برادران مرخص و به جایگاه ابدی سفرمی کنم، نشان می دهد که امام از امام معصوم پیام دارد و می داند این اتقلابش حفظ خواهد شد.
فخرالدینی اظهار کرد: هرگاه ما حرکتی یا کاری انجام داده ایم به عنایت خداوند بوده است و عوامل لازم برای بقاء آن همچنان وجود دارد و محسنین سبب بقای انقلاب هستند و امیدواریم به حفظ و حراست از خون های شهیدان و اهداف امام راحل بپردازیم.
وی گفت: انقلاب بر دوش محسنین یعنی کسانی که با زبان، مال، جان و خون خود اسلام را حفظ می کنند، است و 22 بهمن نشانه این است که انقلاب پشتوانه دارد.
فخرالدینی ادامه داد: البته گاهی لازم است که فرد برخی از ساعات زندگی خود را وقف بر این کند که دل امام زمان خود را شاد نماید و ساعت هایی با همه وجود به حفظ شعائر دینی بپردازد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه دشمنان ما هر روز نقشه های شومی برای ایجاد تفرقه در میان مردم طراحی می کنند گفت: حضور مردم در این مراسم خاری در چشم دشمنان است و مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲بهمن انسجام و وحدت و یکپارچگی را به نمایش می گذارند.
یادآور می شود در پایان این مراسم از علی بهزادی، قاسم پروا، مهدی گل بیدی، علیرضا کشت خان نیری، رمضان علی احمدی پیشکوهی، علیرضا امین مقدم، شعبان علی حاتمی مجومرد، شاکر شریفی نیا، حمیدرضا شامی یزدی و مسیح کافی تقدیر شد.

انتهای پیام

captcha