مردم پایبند به آرمان‌های نظام و انقلاب هستند
کد خبر: 3789189
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

مردم پایبند به آرمان‌های نظام و انقلاب هستند

گروه سیاسی ــ استاندار البرز گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهد که مردم پایبند به آرمان‌های نظام و انقلاب هستند.

مردم پایبند به آرمان‌های نظام و انقلاب هستند

به گزارش ایکنا از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 22 بهمن یادآور ایامی است که ملت ایران در روزهای شیرینی به خواسته خودشان رسیدند و توانستند انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را که جزو مبارزات و تلاش‌های تاریخی مردم ایران بود و همواره به دنبال آن بودند، محقق سازند.
وی با اشاره به اینکه امروز زن و مرد، پیر و جوان به مراسم راهپیمایی آمدند تا نشان دهند پای این انقلاب و نظام ایستادند، افزود: در شرایط فعلی که دشمنان با تمام توان سعی می‌کنند به کشور آسیب برسانند، این اتحاد و انسجام مردم بسیار مهم است.
این مسئول بیان کرد: مردم البرز همراه با سایر هموطنان امروز به دشمنان ثابت خواهند کرد که از آرمان‌های این انقلاب و دفاع خواهند کرد.
شهبازی تاکید کرد: حضور مردم در مراسم امروز بیانگیر این است که مردم هنوز به اهداف و شعارهای انقلاب مثل استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی وفادار هستند و انقلاب همچنان بالنده و شکوهمندتر از همیشه به مسیر خود ادامه می‌دهد.
انتهای پیام

captcha