نخبگان نسل سوم انقلاب تجلیل می‎شوند
کد خبر: 3789193
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
در همایش فصل رویش؛

نخبگان نسل سوم انقلاب تجلیل می‎شوند

گروه جامعه ــ همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرهنگسرای خاتم (ص) از چهار تن از چهره‌های جوان و نخبه نسل سوم انقلاب جلیل می‌کند.

به گزارش ایکنا، فرهنگسرای خاتم (ص) همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از چهار تن از چهره‌های جوان و نخبه نسل سوم انقلاب در حوزه‌های مختلف در همایشی با عنوان «فصل رویش» تجلیل می‌کند.

این ویژه‌برنامه که با عنوان «فصل رویش» برگزار می‎شود ضن تجلیل از چهار چهره جوان نخبه از ۴۰ چهره برتر در عرصه‌های فرهنگی - هنری با اهدای نشان رویش تجلیل می‌شود.

در ویژه برنامه «فصل رویش» حجت‌الاسلام سید محمدحسین طباطبایی، اولین نابغه قرآنی دوران انقلاب، طاهر روشندل اربطانی، جوان‌ترین استاد تمام دانشگاه‌های ایران، شاهین ایزدیار، طلایی‎ترین ستاره پاراآسیایی ایران و آرین غلامی، قهرمان شطرنج در عرصه‌های بین المللی، چهار تن از نخبگان جوان انقلاب هستند که  معرفی و از آنان تقدیرخواهد شد.

این برنامه با حضور سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شخصیت‌ها و چهره‎های فرهنگی و انقلابی، برگزار می‎شود و در آن لوح و نشان «فصل رویش» به جوانان نخبه اهدا می‌شود.

همچنین،‌ فصل رویش چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه از ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی تماشا به نشانی یافت آباد، میدان معلم، ابتدای بلوار مدائن برگزار می‌شود و علاقه‎مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.
انتهای پیام
captcha