حضور مردم بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را ناامید کرد
کد خبر: 3789236
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

حضور مردم بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را ناامید کرد

گروه سیاسی ــ فرماندار سنندج با اشاره به اینکه دشمنان ایران و اسلام همواره نقشه‌های شومی برای کشور ما دارند، افزود: حضور مردم هجمه‌های خارجی را کمتر و در واقع آن را بی اثر خواهد کرد و موجب ناامیدی بیش از پیش دشمن نظام و انقلاب شد.

محمدابراهیم زارعی، فرماندار سنندج در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بسیار مهم و سرنوشت ساز است و به تحکیم وحدت کمک و موجب حفاظت از آب و خاک ایران خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران و اسلام همواره نقشه‌های شومی برای کشور ما دارند، افزود: حضور مردم هجمه‌های خارجی را کمتر و در واقع آن را بی اثر خواهد کرد و موجب ناامیدی بیش از پیش دشمن نظام و انقلاب شد.
فرماندار سنندج عنوان کرد: امسال هم همچون چهل سال گذشته مردم با حضور خود نشان دادند به آرمان های امام و شهدا پایبند هستند و هرگز رشادت های آنها را فراموش نخواهند کرد.
وی از مردم کردستان خواست تا همچون همیشه نقش خود را در عرصه های مختلف برای پایداری نظام و انقلاب ایفا کنند و این حضور را به مثابه شکست واقعی مزدوران و نقشه های آنها دانست.
انتهای پیام

captcha