مردم پشتیبان و پایه اصلی نظام هستند
کد خبر: 3789238
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

مردم پشتیبان و پایه اصلی نظام هستند

گروه سیاسی ــ رئیس اداره کل اوقاف و امور خیریه سنندج، گفت: امسال حضور مردم در ۲۲ بهمن نسبت به سال‌های گذشته بسیار با شکوه‌تر بود که ثابت شد بعد از گذشت چهل سال از انقلاب، مردم پشتیبان و پایه اصلی نظام هستند.

حمید حسینی، رئیس اداره کل اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: طی این چهل سال گذشته اداره اوقاف توانسته در استان کردستان گسترش یابد و تمامی حوزه‌های استان، تحت پوشش اداره کل اوقاف قرار گرفته است.
رئیس اداره کل اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج، بیان کرد: اداره اوقاف شهرستان سنندج، به صورت مستقل فعالیت می کند و شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران را کاملا پوشش می دهد.
حسینی عنوان کرد: در طول این مدت حدود یک هزار و 500 مسجد در سطح استان کردستان لیست برداری شده و هیات امناهایی را نیز برای مساجد انتخاب کردیم که اداره مساجد را به صورت اداری و حساب شده انجام گیرد.
وی ذکر کرد: 50 امامزاده و بقعه در استان کردستان وجود دارد که اداره کل اوقاف توانسته با نظم شایسته آنها را اداره کند.
رئیس اداره کل اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج، افزود: در طول این چهل سال در استان 700 موقوفه شناسایی شده که بالغ بر 19 هزار رقبه دارند و برگ زرینی برای نظام جمهموری اسلامی است.
حسینی گفت: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر نیروی مردمی که پشتوانه این نظام است در طول این چهل سال توانسته ثابت کند مردم در هر شرایطی پشت نظام هستند و به لحاظ دفاعی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی و زمینه های مختلف در صحنه بوده‌اند.
وی یادآور شد: امسال حضور مردم در 22 بهمن نسبت به سال‌های گذشته بسیار با شکوه تر بود که ثابت شد بعد از گذشت چهل سال از انقلاب، مردم پشتیبان و پایه اصلی نظام هستند.
انتهای پیام

captcha