اجرای ۹۵۰ طرح محرومیت‌زدایی در استان اردبیل
کد خبر: 3789258
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

اجرای ۹۵۰ طرح محرومیت‌زدایی در استان اردبیل

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امسال از ۴۰هزار طرح کشور، سهمیه استان اردبیل ۹۵۰ طرح محرومیت‌زدایی تا پایان سال ۹۸ است که امید می‌رود با کمک خیرین و گروه‌های جهادی این طرح اجرا شود.

اجرای ۹۵۰ طرح محرمیت زدایی در استان اردبیلعلی پیرجاهد، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ۴۰سال گذشته، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، از اجرای ۵۰ طرح عمرانی زیر ساختی کوچک و محرمیت زدا در استان اردبیل خبر داد و افزود: ویژگی اول این طرح هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و مردم با محوریت گروه‌های جهادی و افتتاح این طرح‌ها در هفته دفاع مقدس سال ۹۸ است.
وی با بیان اینکه این طرح عمدتا در مناطق کم برخوردار و در روستا‌ها با محوریت آب و اشتغال اجرا می‌شود، گفت: امسال از ۴۰هزار طرح کشور، سهمیه استان اردبیل ۹۵۰ طرح تا پایان سال ۹۸ است که امید می‌رود با کمک خیرین و گروه‌های جهادی این طرح اجرا شود.
پیر جاهد با اعلام اینکه در استان اردبیل ۲۷۵گروه جهادی فعال است افزود: در ۸ ماهه امسال ۱۶۱طرح عمرانی و زود بازده به اتمام رسیده است.
انتهای پیام

captcha