روز بارانی قم، میعادگاه تجدید میثاق مردم با انقلاب شد
کد خبر: 3789262
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

روز بارانی قم، میعادگاه تجدید میثاق مردم با انقلاب شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امروز ۲۲ بهمن‌ماه آسمان بارانی شهر قم شاهد راهپیمایی باشکوه مردم برای تجدید میثاق با نظام انقلاب اسلامی و رهبر با صلابت خویش بود.

روز بارانی قم، میعادگاه تجدید میثاق مردم با انقلاب شدبه گزارش ایکنا از قم، مردم شهر قم که همواره حضور پرشوری در صحنه‌های انقلاب اسلامی داشته و دارند امروز نیز با حضور باشکوه خود در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه به ندای رهبر با صلابت خویش لبیک گفتند.
در این راهپیمایی باشکوه کودکان و نوجوانان ایرانی به همراه خانواده‌هایشان و دانشجویان قمی با شعارهایی مانند مرگ بر آل سعود خون‌خوار کودک کشُ یهودیُ ستم‌کار، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافقین حمایت خود را از انقلاب اسلامی اعلام کردند.
ملت انقلابی و خستگی‌ناپذیر شهر قم با در دست داشتن پلاکاردهایی با نوشته نه سازش نه تسلیم شعار ملت ماست و هزینه سازش بیشتر از مقاومت است فریاد خود را که ناشی از ظلم،ستم‌کاری و دروغ‌گویی منافقین است، به گوش جهانیان رساندند.
در حاشیه این راهپیمایی باشکوه در چهار راه شهدای قم سرود انقلابی دانش‌آموزان و نوجوان قمی در آسمان بارانی این شهر طنین‌انداز شد، هم‌چنین ایستگاه فجر همدلی و مهربانی نیروهای هلال احمر و ایستگاه خادم‌یاری امام‌رضا(ع) با ارائه خدمات و برنامه‌های شاد برای مردم به این راهپیمایی باشکوه جلوه‌ای خاص بخشیدند.
در مراسم آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل در راهپیمایی باشکوه مردم انقلابی کودک ۷ الی ۸ ساله‌ای با زبان کودکانه‌اش نفرت خود از جنایات آمریکا را این‌گونه بیان کرد: ما با ترامپ که جنایات بدی کرده کار داریم و به همین خاطر  پرچم کشور آن‌ها را آتش می‌زنیم و مرگ بر آمریکا می‌گوییم.
خانم جوان دیگری که با ویلچر و در این هوای بارانی خودش را به سختی  به راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه رسانده‌است، گفت: شهدا سختی کشیدند و خون دادند، ما کم‌ترین کاری که می‌توانیم برای حمایت از انقلاب و دفاع از خون شهدا انجام دهیم، شرکت در راهپیمایی و تنها نگذاشتن رهبر انقلاب اسلامی است و لذا مسئولین باید قدر مردم را بدانند و به دشمن اعتماد نکنند زیرا  اعتماد به دشمن هیچ‌وقت فایده‌ای نداشته‌است.
کیک انقلابی نمادین که به دست مردم انقلابی شهر قم درست شده‌بود در میان پلاکاردهای منقش به شعارهای زیبای مردمی چشم‌نواز بود و مردم حاضر در  صحنه در این راهپیمایی باشکوه از مسیرهای ده‌گانه سرانجام در کنار یکدیگر از ۴راه شهدای قم به سمت حرم مطهر حرم حضرت معصومه(س) حرکت کردند.
ملت شریف ایران یک ملت همیشه جسور و باغیرت هستند که همواره با درک از شرایط و موقعیت جامعه و کشورشان در صحنه‌های انقلابی حضور به عمل می‌رسانند و چه بسا مسئولین دولت و نظام بزرگ انقلاب اسلامی باید بیش از پیش قدردان زحمات زنان و مردان این مرز و بوم باشند و برای کم‌ترین خواسته این ملت که عملکرد درست و تهی از نیرنگ و دروغ و فساد و بی عدالتی است تلاش کنند.
محدثه نعیمی 
انتهای پیام
captcha