بازگشت به ارزش‌های انقلاب اسلامی؛ کلید حل مشکلات فعلی
کد خبر: 3789270
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

بازگشت به ارزش‌های انقلاب اسلامی؛ کلید حل مشکلات فعلی

گروه سیاست و اقتصاد- عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بازگشت به ارزش‌های انقلاب را کلید حل مشکلات فعلی دانست و گفت: با وجود این که در این چهل سال دستاوردهای زیادی داشتیم اما همچنان مشکلاتی نیز وجود دارد که با کمک هم می‌توانیم بر این مشکلات نیز فائق آییم.

بازگشت به ارزش‌های انقلاب اسلامی؛ کلید حل مشکلات فعلی

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدعزتالله ضرغامی، رئیس پیشین سازمان صداوسیما  صبح امروز 22 بهمن در جمع راهپیمایان 22بهمن در سمنان، با بیان اینکه حضور مردم در حمایت از انقلاب و نظام نوعی جهاد است گفت:: حضور شما در راهپیماییها و پشتیبانی از انقلاب اسلامی بزرگترین مبارزه و جهاد در راه خدا است که سمنان و مردم این استان همواره در انقلاب و دفاع از آن پیشگام بودند.

وی ادامه داد: حضور حماسی مردم در 22بهمن نشانه دلبستگی مردم به نظام است که این همه شور و اشتیاق در حمایت از نظام آن هم در شرایطی که دشمنان در این 40 سال، همه توان خود را به کار گرفتند که مردم را از نظام جدا کنند تحسینبرانگیز است.

ضرغامی با تاکید بر اینکه گله برخی از مردم وضعیت موجود گله دارند که این سبب نمیشود از نظام حمایت نکنند  اذعان کرد: مردم از آنجا که نظام را از آن خود میدانند با وجود برخی گلهها همواره از نظام حمایت میکنند به طوری که بسیاری از همانها که به برخی مشکلات اعتراض داشتند امروز در صفوف شما مردم در حمایت از نظام حضور دارند.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی  انقلاب اسلامی را به عنوان انقلابی مردمی دانست و افزود: مردم امروز مشکلات را لمس میکنند اما با وجود این مشکلات از نظام جمهوری اسلامی حمایت میکنند که بر این اساس در این 40 سال دولتهای زیادی روی کار آمدند  که همه این دولتها دلسوز نظام بوده اند.

به گفته ضرغامی؛ رهبری جمهوری اسلامی و دنیای مقاومت از جنس رهبری نرم و اندیشه و تعقل است که همین امر توانسته تاجمهوری اسلامی بر دلها ، اندیشهها و جانها حکومت میکند و ایران امروز حرف اول را در منطقه بزند و در معادلات جهانی اثرگذار است.

رئیس پیشین سازمان صداوسیما  با بیان اینکه مشکلات امروز مردم ما با "اینستکس"، fatf   و "پالرمو" نیز حل نمیشوداذعان کرد:15 کشور در همسایگی ایران قرار دارند که باید با استفاده از ظرفیت کشورهای همسایه، توجه بیشتر به ظرفیتهای داخلی و با بهرهگیری از ظرفیت استانهای مرزی مشکلات خود را حل کنیم.

وی با اشاره به دستاوردهای 4 دهه انقلاب اسلامی اظهار کرد: مسوولان کشور در این چهل سال با کمک و همراهی مردم گامهای زیادی برداشتند و همه دولتها و مسوولان فارغ از اینکه "چپ یا راست"بودهاند انقلاب مردم ایران را با کمک خود مردم چند گام به پیش بردند.

ضرغامی بازگشت به ارزشهای انقلاب را به عنوان کلید حل مشکلات فعلی دانست و یاداور شد:: با وجود این که در این چهل سال دستاوردهای زیادی داشتیم اما همچنان مشکلاتی نیز وجود دارد که با کمک هم میتوانیم بر این مشکلات نیز فائق آییم که با تکیه بر ظرفیتهای داخلی و قطع امید از دشمنان قسمخورده نظام میتوان از مشکلات فعلی عبور کرد.

انتهای پیام

captcha