باشکوه‌ترین حضور مردم قزوین/ انقلاب اسلامی چهل ساله شد
کد خبر: 3789307
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

باشکوه‌ترین حضور مردم قزوین/ انقلاب اسلامی چهل ساله شد

گروه سياست و اقتصاد ــ «انقلاب اسلامی چهل ساله شد»، این جمله کوتاه پر از حرف است، چراکه نمایشی از ۴۰ سال ایستادگی و ایثار و همبستگی ملت ایران و تکیه‌بر اصول و آرمان‌های امام و شهدا و رهبری است.

سورپرایز حضور/ ترامپ، ببین و بمیر

به گزارش ایکنا از قزوین، امروز هم‌زمان با ۲۲ بهمن ۹۷، جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی باشکوه هر چه تمام در نقاط مختلف کشور و استان قزوین برگزار شد. جشنی که می‌شد در آن به‌راحتی نسل‌های مختلف انقلاب از نسل اول تا نسل پنجم را به نظاره نشست.
مردمی که همواره در بزنگاه‌های تاریخی نشان داده و اثبات کرده‌اند «چو ایران نباشد تن من مباد».
در خیابان‌های قزوین همپای مردم حاضر در راهپیمایی شدیم تا از علت حضورشان بدانیم؛ جواب‌ها شنیدنی است.

اگر ترامپ را ببینم سیلی به او خواهم زد!
محمدصدرا ۱۰ ساله: امروز با این نوشته «جانم فدای رهبر» آمده‌ام تا بگویم رهبرم را به‌اندازه سیاره‌ها دوست دارم. اگر ترامپ الآن پیش من بود یک سیلی به گوشش می‌زدم و می‌گفتم دست از سر ما بردار وگرنه با ما طرفی.

چشمانتان را باز کنید!
بانوی خانه‌دار: جان بولتون، ترامپ و تمام سردمداران آمریکا که می‌گفتید ایران ۴۰ سالگی جشن انقلاب خود را نمی‌بیند، چشمانتان را باز کنید و ببینید اینجا در راهپیمایی چه خبر است، کودک من هنوز خاله را نمی‌تواند خوب بگوید اما اینجا آمده تا بگوید «مرگ بر آمریکا». به ترامپ می‌گویم ببین و بمیر.

پرشورتر از همیشه
یک نسل اولی انقلاب: راهپیمایی ۹۷ در مقایسه با راهپیمایی ۵۷ و ۵۸ و تمام سال‌های قبل بسیار بهتر و با جمعیت بیشتری بود، خانواده‌ها و جوانان انقلابی بیشتر شده‌اند، من به آن‌ها امیدوارم و جوانان می‌توانند انقلاب را با حضور پرشور خود ادامه دهند.

یک بانوی قزوینی با نگاه شوخ‌طبع خود چنین گفت: امروز هم فال بود و هم تماشا، امسال شرکت کردیم، سال‌های بعد هم شرکت می‌کنیم، تا هر زمان که جانی هست و نفس داریم.

رسانه‌های جهان منعکس‌کننده حضور و اقتدار ایران باشند
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین: امروز رسانه‌های جهان اگر کمترین انصاف را داشته باشند به‌غیراز انعکاس امید مردم، حضور و نشاط مردم و اقتدار انقلاب اسلامی چیزی را برای گفتن نخواهند داشت.

زهی خیال باطل
یک نسل دومی انقلاب: ترامپ و جان بولتون گفته بودند که مردم ایران ۴۰ سالگی انقلاب خود را نمی‌بینند و ما در کریسمس ایرانیم، اما زهی خیال باطل، سال‌های سال هم این اتفاق نخواهد افتاد، این خیال باطل آن‌هاست.

بسیج همه قوا برای حل مشکلات کشور
استاندار قزوین: جمعیت امسال بسیار باشکوه‌تر از همیشه بود، به مردم اطمینان می‌دهیم نه‌تنها دولت بلکه همه قوا برای حل مشکلات به‌ویژه مشکلات اقتصادی در تلاش هستند.

مردم اجازه حضور به امثال پهلوی و رجوی را در کشور نمی‌دهند
جوان دانشجوی قزوینی و نوه شهید بهرامعلی حیدری: آمریکایی‌ها کور خوانده‌اند که مردم ما که ۲ روز پیش به عشق حضرت زهرا در حال سوگواری بودند و امروز در جشن باشکوه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی حاضر هستند از اصول و آرمان‌های انقلاب خود عقب‌نشینی کنند. مردم کشورمان هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند تفاله‌هایی چون پهلوی‌ها و رجوی‌ها بار دیگر در کشور ما حضورداشته باشند. خون شهدا هیچ‌گاه پاک نخواهد شد و مردم قدردان آن هستند و خواهند بود. این انقلاب تا ظهور امام عصر (عج) ادامه خواهد یافت و امیدوارم زنده باشیم و آن روز را ببینیم.

گزارش از رقیه ملاحسنی

انتهای پیام

captcha