معاون رئیس جمهور با امام جمعه اردبیل دیدار کرد
کد خبر: 3789396
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

معاون رئیس جمهور با امام جمعه اردبیل دیدار کرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اعتبارات اختصاص یافته به پروژه‌های عمرانی و زیرساختی استان در این سفر علاوه بر اعتباراتی است که در سفر رئیس‌جمهور اختصاص پیدا می‌کند.

معاون رئیس جمهور با امام جمعه اردبیل دیدار کردبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، روز گذشته، ۲۲ بهمن‌ماه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار کرد: در سفر به استان اردبیل به میمنت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب ۴۸۵ میلیارد تومان اعتبار به تکمیل ۱۶ مجتمع آبرسانی، بخش راه‌سازی، سد‌ها و فرودگاه اردبیل در نظر گرفته شد.
وی با بیان اینکه تکمیل پروژه راه‌آهن استان با اعتبار اختصاص یافته از محل خزانه زمان‌بر بود، افزود: برای تکمیل پروژه‌ای که ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد دو دهه زمان لازم بود، برای همین با ابتکار عمل، اختصاص فاینانس از بانک ملی با ۱۸ درصد سود را برای تکمیل این پروژه متعهد و متضمن شدیم که در نوع خود کم سابقه بود.
نوبخت افزود: با پیگیری‌های مجدانه استاندار اردبیل و اقدامات انجام شده امیدواریم راه آهن میانه اردبیل زودتر به نتیجه برسد و این کار با وضعیت تورمی به معنای گران تمام شدن پروژه نیست.
معاون رییس جمهورافزود: تکمیل پروژه راه آهن استان در دولت تدبیر و امید و اتصال آن به شبکه سراسری و پروژه راه آهن جمهوری آذربایجان نیز ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: گره راه آهن استان با تدبیر استاندار اردبیل و همکاری سایر مسوولان گشوده شده است و در سفرقبلی نیز نیت واقعی دولت برای همراهی با مردم و پشتیبانی از پروژه‌ها را اعلام کردم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: استان اردبیل جزء استان‌های مستعد است و پیشرفت مناسبی دارد و اعتبارات اختصاص یافته این سفر از برکات چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلقی شود.
معاون رئیس جمهور تاکید کرد: گزارش اعتبارات اختصاص یافته و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به اطلاع مردم و نماینده، ولی فقیه در استان خواهد رسید.
انتهای پیام

captcha