فراخوان کمپین «هشت سال سرکوب» در بحرین
کد خبر: 3789411
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
به مناسبت سالروز انقلاب 14 فوریه انجام شد؛

فراخوان کمپین «هشت سال سرکوب» در بحرین

گروه بین‌الملل ـ مرکز حقوق بشر بحرین خواستار حضور گسترده فعالان اجتماعی در کمپین «هشت سال سرکوب» از ساعت هشت صبح فردا، چهارشنبه، شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری منامة پست؛ مرکز حقوق بشر بحرین در حساب کاربری خود در توئیتر با بیان اینکه این کمپین به مناسبت گرامیداشت هشتمین سالروز آغاز انقلاب 14 فوریه ایجاد شده است، این هشت سال را سخت‌ترین سال‎های تاریخ این کشور توصیف کرد.

از سوی دیگر با اعلام خبر آزادی حکیم العریبی، بازیکن فوتبال بحرینی از سوی مقامات تایلند، شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جمعیت الوفاق ملی، در حساب کابری خود در توئیتر ضمن قدرداتی از این اقدام، نوشت: فرزند بحرین با اراده خداوند و با قدرت و عزم و اراده خود آزاد شد و به خواست خداوند ملت بحرین نیز به زودی آزاد خواهند شد.

وی با بیان اینکه پابرهنگان همیشه پیروز هستند، افزود: همان گونه که حکیم آزاد شد، 5000 زندانی سیاسی در زندان‎های بحرین نیز به زودی آزاد خواهند شد و علی‌رغم میل حکومت برای به منزوی کردن ملت، در نهایت پیروزی از آن صاحبان حق و عدالت است.

یادآور می‌شود دفتر دادستانی تایلند روز گذشته (22 بهمن) ساعاتی پس از تماس تلفنی نخست‌وزیر بحرین با همتای تایلندی خود و دیدار او با وزیر خارجه تایلند در روز یکشنبه، از رد درخواست بحرین برای تحویل العریبی به این کشور خبر داد.

انتهای پیام

captcha