مردم چهارمحال و بختیاری در ۲۲ بهمن صدای خود را از بام ایران به گوش جهانیان رساندند
کد خبر: 3789413
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

مردم چهارمحال و بختیاری در ۲۲ بهمن صدای خود را از بام ایران به گوش جهانیان رساندند

گروه اجتماعی ــ استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مردم این استان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صدای خود را از بام ایران به گوش جهانیان رساندند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدر دانی کرد که متن پیام به این شرح است:
«حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن لرزه بر اندام استکبار جهانی و یاوه گویان شرق و غرب انداخت. 22 بهمن سرآغاز دوران عزت و سربلندی ملت همیشه آزاده ایران اسلامی است که مردم امسال همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انزجار خود را از ایادی استکبار جهانی بلندتر از همیشه فریاد زدند.
مردم این استان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صدای خود را از بام ایران به گوش جهانیان رساندند.
 ایرانیان هیچگاه در برابر ظلم و ستم سر تعظیم فرود نمی‌آورند و برای حفظ عزت، اقتدار و حقانیت خود در برابر تمامی زورگویان و ستمگران دنیا به سرکردگی آمریکا، انگلیس و اسراییل ایستادگی خواهند کرد.
 حضور آگاهانه، گسترده و پرشور مردم نجیب و فهیم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی 22 بهمن، عزت، سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به دنیا ثابت کرد.»
انتهای پیام
captcha