پیام تشکر استاندار و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از حضور مردم در راهپیمایی
کد خبر: 3789423
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

پیام تشکر استاندار و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از حضور مردم در راهپیمایی

گروه اجتماعی ــ استاندار و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.

پیام تشکر استاندار و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ازحضور مردم در راهپیمایی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، در این پیام آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند بزرگ و بلند‌مرتبه را شاکر و سپاسگزاریم که در چله انقلاب و روز اتحاد و همبستگی ملت رشید و بزرگ مردم فهیم، غیور و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد که زیر باران و برف و در سرمای شدید سر از پا نشناختند و همراه و همصدا فریاد انزجار از دشمنان و بیگانگان سر دادند و همگام با هم، پشتیبانی خود را از آرمان‌های نظام و انقلاب اعلام کردند.
مردم غیور و سلحشور این استان همچون سال‌های گذشته و حتی پرشورتر و مصمم‌تر به صحنه آمدند و فریاد برآوردند تا آخرین قطره خون پای آرمان‌ها و ارزش‌های والای نظام می‌ایستند و اجازه نخواهند داد استکبار جهانی و ایادی دست نشانده شان با هجمه‌ها و تبلیغات سیاه و پوشالی خود خللی در راه توسعه و پیشرفت این انقلاب الهی ایجاد کنند.
به‌طور ویژه از آحاد ملت به ویژه مردم ولایتمدار و شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد که در برنامه‌‌های مختلف چهل سالگی انقلاب خوش درخشید و در روز ۲۲ بهمن ماه امسال حماسه ای دیگر خلق کردند تشکر و قدردانی می کنیم و امیدواریم با خدمت رسانی بیشتر و هر چه بهتر قدر این عزت، سربلندی و افتخار عظیم و بزرگ را بشناسیم و پاس نهیم.
این حضور صمیمی، گرم و پر نشاط پیامی شفاف و صریح به مسئولان کشور است که قدردان حضور حماسی و پشتیبانی و حمایت‌های به موقع آن ها از این انقلاب و کشور باشند.
حضور حماسی و پرشور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که این مردم غیرتمند و آگاه همواره در حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در خط مقدم بودند و امیدواریم همه ما مسئولان قدر این حضور پرشور را بدانیم و با خدمتگذاری و تلاش بیشتر در راستای سازندگی استان، قدردان زحمات و تلاش آگاهانه و با بصیرت مردم خوب استان باشیم.
انتهای پیام

captcha