قدردانی امام جمعه و استاندار زنجان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی
کد خبر: 3789424
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

قدردانی امام جمعه و استاندار زنجان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در پیامی مشترک از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کردند.

قدردانی امام جمعه و استاندار زنجان از حضور حماسی مردم در راهپیماییبه گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، آیت‌الله علی خاتمی و فتح‌الله حقیقی در پیام مشترکی از حضور حماسی مردم استان زنجان دوشادوش ملت ایران در سراسر کشور از حضور پرشور در راهپیمایی قدردانی کردند.
در متن این پیام مشترک آمده است:
با سلام و درود به ارواح طیبه شهدا و روح پر فتوح امام راحل و عرض سلام به شما مردم مومن و همیشه در صحنه استان زنجان که بار دیگر همگام با آحاد ملت ایران برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و گام برداشتن در راستای منویات مقام معظم رهبری حماسه‌ای دیگر آفریدید.
این حضور باشکوه شما مردم عزیز، دارای پیام‌های متعددی برای سردمداران استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بود و با این حماسه بزرگ به جهانیان ثابت کردید در مقابله با زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی همچون گذشته در حفظ و صیانت از دستاوردها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوتاهی نخواهید کرد.
به راستی برای بیگانگان چه شگفت انگیز و غیر قابل باور و برای آحاد ملت ایران چه شیرین و جذاب است که هنوز عطرهای روزهای به یادماندنی بهمن 57، تازه و دل انگیز به مشام می‌رسد و همگی یکدل و یک صدا سرود فجر و پیروزی سر می‌دهند.
بی‌شک با چنین عظمتی، هیچ دشمنی را توان ضربه زدن به پیکر تنومند انقلاب اسلامی نیست و هیچ تهدیدی نمی‌تواند به میراث گران قدری که میلیون‌ها ایرانی مسلمان از آن پاسداری می‎کنند آسیب برساند.
ضمن بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخارآمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور استان که در مراسم یوم الله 22 بهمن با حضور آگاهانه و نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مردم را به جهانیان نشان دادند صمیمانه تقدیر و تشکر، و از خداوند متعال برای مردم شریف استان و همه دست اندرکاران برگزاری برنامه‌های دهه فجر سلامتی و سعادت را مسألت می‌کنیم.
انتهای پیام
captcha