«دولت قرآن» در سطح بین‌المللی و مستمر اجرا می‌شود
کد خبر: 3789434
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

«دولت قرآن» در سطح بین‌المللی و مستمر اجرا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با اشاره به برگزاری كنگره حافظ با عنوان «دولت قرآن» گفت: این كنگره را در سطح بین‌المللی برگزار خواهیم كرد.

آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به تعطیلی محفل قرآنی حافظیه گفت: گاهی محفل قرآنی با گردشگری هماهنگ نیست و گاهی هم گردشگری داریم، اما با محفل قرآنی هماهنگ نیستیم.
وی افزود: باید بپذیریم در درون یك حاكمیت همه مجموعه‌ها باید با هم هماهنگ باشند و آنچه از كار ما انعكاس پیدا می‌كند یك كار قابل دفاع در سطح ملی و بین‌المللی باشد.
آیت‌الله دژكام با بیان اینكه برای این كار كنگره حافظ را با عنوان «دولت قرآن» برگزار خواهیم كرد، گفت:‌ به یاری خدا دولت قرآن را در سطح بین‌المللی اجرا خواهیم كرد كه هم‌اكنون مدیران استانی در حال فراهم آوردن مقدمات آن هستند.
امام جمعه شیراز با تأكید بر اینكه كنگره بین‌المللی «دولت قرآن» یك برنامه مستمر خواهد بود، گفت: برای سال آینده مقداری از مقدمات این كنگره را فراهم خواهیم كرد اما شروع به كار خود كنگره ممكن است به سال آینده نرسد، ولی در عین حال در سال آینده برنامه‌های قرآنی خواهیم داشت.
انتهای پیام

captcha