ششمین کارگاه مطالعات اسلام و سلامت برگزار می‌شود
کد خبر: 3789437
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
صالحی:

ششمین کارگاه مطالعات اسلام و سلامت برگزار می‌شود

گروه سلامت ــ رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآن در نظام سلامت از برگزاری ششمین کارگاه مطالعات اسلام و سلامت با محوریت معنا خبر داد.

ششمین کارگاه مطالعات اسلام و سلامت برگزار می‌شودمهدی صالحی، رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآن در نظام سلامت در گفت‌وگو با ایکنا؛ از برگزاری ششمین کارگاه مطالعات اسلام و سلامت خبر داد و گفت: در این تعاریف ابعاد چهارگانه سلامت با محوریت معنا از سوی حمیدرضا نمازی، عضو گروه اخلاق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران مورد بحث قرار می‌گیرد.

صالحی بیان کرد: این سلسله کارگاه‌ها از نیمه دوم سال ۹۷ آغاز شده است و تا پایان سال جاری به‌صورت یک هفته در میان با موضوعات مختلف و رویکرد میان‌رشته‌ای در حوزه سلامت و دین با حضور دانشجویان، اساتید، طلاب و پژوهشگران آزاد ادامه دارد.

رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآن در نظام سلامت اظهار کرد: آموزش‌های ارائه‌شده در این کارگاه‌ها به‌صورت مقالات علمی در آینده نزدیک توسط دبیرخانه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش‌عالی قرآنی در نظام سلامت جهت استفاده علاقه‌مندان منتشر می‌شود.

وی بیان کرد: ششمین کارگاه اسلام و سلامت چهارشنبه ۲۴ بهمن‌ماه، از ساعت ۱۲:۳۰ تا۱۷:۳۰ در محل سالن جلسات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از خیابان طالقانی برگزار می‌شود. با توجه به محدودیت ظرفیت، متقاضیان برای شرکت در کارگاه‌ها با شماره‌های ۸۸۹۴۷۸۸۲ و ۸۸۹۲۵۶۰۷ تماس بگیرند و هماهنگی‌‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha