اعزام ۱۸۰۰ نفر از سمنان به عتبات عالیات
کد خبر: 3789472
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

اعزام ۱۸۰۰ نفر از سمنان به عتبات عالیات

گروه اجتماعی ــ مدیر حج و زیارت استان سمنان از اعزام یک هزار و ۸۰۰ نفر از استان سمنان در قالب ۴۰ گروه زیارتی در نوروز ۹۸ به عتبات عالیات خبر داد.

اعزام 1800 نفر از سمنان به عتبات عالیات

به گزارش ایکنا از سمنان، خلیل دلپاک، مدیر حج و زیارت استان سمنان امروز 23 بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در نوروز 97 بیش از یک هزار و 800 نفر برای زیارت عتبات عالیات از استان سمنان به کشور عراق سفر می‌کنند، اظهار کرد: ثبت نام اعزام زائران به عتبات عالیات در نوروز 98 در روز گذشته 22 بهمن به پایان رسید که در این راستا امکان ثبت نام مجدد از هموطنان برای اعزام به این سفر معنوی در دست بررسی است.

به گفته وی؛ برای نوروز 98 هم اعزام زائران به عتبات عالیات به صورت زمینی و هوایی خواهد بود اذعان کرد: زمان اعزام زائران به عتبات عالیات در نوروز 98 از 24 اسفند 97 تا هشت فروردین 98 خواهد بود.
دلپاک با بیان اینکه انجام ثبت نام اینترنتی به معنی اعزام داوطلبان نیست، یاداور شد: زمان اعزام و انجام دیگر برنامه‌ها براساس قرعه‌کشی انجام می‌شود.
مدیر حج و زیارت استان سمنان  متذکر شد: در نوروز 97 در بیش از 40 گروه، زائران سمنانی به عتبات عالیات اعزام شدند که از این میزان 13 گروه به صورت هوایی به کشور عراق سفر کردند.

انتهای پیام

captcha