بهره‌مندی ۶۷۸ دانشجو و طلبه یزدی از خدمات کمیته امداد
کد خبر: 3789476
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

بهره‌مندی ۶۷۸ دانشجو و طلبه یزدی از خدمات کمیته امداد

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: هم‌اکنون ۶۷۸ دانشجو و طلبه در استان تحت حمایت این نهاد هستند و از خدمات فرهنگی و آموزشی این نهاد بهره می‌برند.

به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از کمیته امداد، حجت‌الاسلام علی محمد اسلامی‌منش، معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد اظهار کرد: هم اکنون ۳۴۳۳ نفر دانش آموز و ۶۷۸ نفر دانشجو و طلبه در استان یزد تحت حمایت این نهاد هستند و از خدمات فرهنگی و آموزشی این نهاد بهره می‌برند.
وی با بیان اینکه امور فرهنگی یکی از محورهای اساسی فعالیت‌های کمیته امداد را تشکیل می‌دهد، گفت: طی ۴۰ سال گذشته بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای ارائه خدمات فرهنگی در سرفصل‌های مختلف به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد هزینه شده است.
اسلامی‌منش با اشاره به اینکه خدمات موثر و گسترده‌ای طی ۴۰ سال گذشته تا کنون به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است، افزود: فراهم آوردن تسهیلات و امکانات لازم برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان، طلاب و دانشجویان تحت حمایت، رسیدگی به مسایل آموزشی و تربیتی مددجویان، برگزاری اردوهای تربیتی و آموزشی، برگزاری اردوهای زیارتی مشهد مقدس ویژه سالمندان تحت حمایت از جمله فعالیت‌های فرهنگی این نهاد است.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد بیان کرد: تلاش و کوشش برای رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی در بین خانوار تحت حمایت با برگزاری کلاس‌های آموزشی، آموزش مکاتبه‌ای، انجام کارهای هنری، برگزاری مراسم و مجالس مختلف از دیگراقدامات فرهنگی این نهاد برای دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت است.

انتهای پیام

captcha