حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ جلوه‌ای بی‌بدیل از صلابت و آگاهی مردم سمنان
کد خبر: 3789503
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ جلوه‌ای بی‌بدیل از صلابت و آگاهی مردم سمنان

گروه اجتماعی ــ نماینده‌ ولی فقیه در استان و استاندار سمنان در پیامی مشترک حضور پرشور و گسترده مردم همیشه در صحنه و انقلابی در راهپیمایی بزرگ یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ را جلوه‌ای بی‌بدیل از صلابت، ایستادگی، هوشیاری و آگاهی ملت ایران و بخصوص مردم پر شور استان سمنان برشمردند.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن؛ جلوه‌ای بی‌بدیل از صلابت و آگاهی مردم سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان و علیرضا آشناگر، استاندار سمنان با صدور پیام مشترکی از حضور آگاهانه و گسترده مردم استان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ۱۳۹۷ تقدیر و تشکر کردند.

در این پیام مشترک آمده است: حضورپرشور و گسترده‌ی مردم همیشه در صحنه و انقلابی در راهپیمایی بزرگ یوم‌الله 22 بهمن ۱۳۹۷‌، جلوه‌ای بی‌بدیل از صلابت‌، ایستادگی‌، هوشیاری وآگاهی ملت ایران و بخصوص مردم پر شور این خطه از میهن اسلامی است‌.

امام جمعه و‌ استاندار سمنان در این پیام یادآور شده‌اند؛ مردم خونگرم و بصیر استان سمنان با این حضور گسترده و آگاهانه ثابت کردند که حتی برای لحظه‌ای از مسیری که در طی ۴۰ سال گذشته پیموده‌اند، عقب‌نشینی نکرده و با قدرت هر چه بیشتر در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.

همراهی آحاد مختلف مردم استان در راهپیمایی بزرگ این روزجلوه‌هایی ناب از اقتدار و افتخار ایرانیان را به تصویر کشید و بار دیگر به تمام دنیا اثبات نمود که مردم قهرمان ایران هیچگاه از آرمانهای مقدس انقلاب که با جانفشانی شهدای والامقام و رهبری بی‌نظیر پیر و مرادمان حضرت امام خمینی (ره) و پس ایشان بدست مبارک‌ سلف صالح آن بزرگوار ، مقام معظم رهبری ترسیم گردیده است ، دست نخواهند کشید.

اینجانبان از حضور گسترده و حماسی  آحاد مختلف مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی نموده و مراتب سپاس خود را از شما امت مومن و انقلابی اعلام می‌نماییم.

انتهای پیام

captcha