سالنامه ۹۸ با محوریت شهدای شاخص منتشر شد
کد خبر: 3789542
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

سالنامه ۹۸ با محوریت شهدای شاخص منتشر شد

گروه جهاد و حماسه ــ انتشارات شهید کاظمی سالنامه «یادگار ۹۸» حاوی خاطرات زیبا از شهدای مدافعان حرم و شهدای شاخص دفاع مقدس را روانه بازار کرد.

سالنامه ۹۸ با محوریت شهدای شاخص منتشر شدبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ سالنامه «یادگار ۹۸» در اصل یک سالنامه محتوایی است که اسم آن برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری در مورد شهید کاظمی است که می‌فرمایند: «ایشان از یادگاران دفاع مقدس بودند». «این فرمانده شجاع و متدین و غیور از یادگار‌های ارزشمند دوران دفاع مقدس و در شمار برجستگان آن حماسه بی‌نظیر بود. تدبیر و قدرت فرماندهی او در طول جنگ هشت ساله کار‌های بزرگی انجام داده و او بار‌ها تا مرز شهادت پیش رفته بود. آرزوی جان باختن در راه خدا در دل او شعله می‌کشید و او با این شوق و تمنا در کار‌های بزرگ پیشقدم می‌گشت. اکنون او به آرزوی خود رسیده و خدا را در حین انجام دادن خدمت ملاقات کرده است.»

این سالنامه اولین و تنها سالنامه‌ای است که با محوریت خاطرات شهید کاظمی تولید شده و شامل قطعه عکس‌هایی از شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای منا و برش‌هایی از متن‌ها، سخنرانی‌ها و شعر‌های زیبا از شهدای شاخص در هر صفحه است و در کنار محتوای غنی آن از ظاهری جذاب و زیبایی خاصی برخوردار است.

شهید کاظمی یادگار صادق و راستین سرداران شهید باکری، زین الدین، همت، بقایی، به راستی ذره‌ای از شمیم دلنشین آن سرداران شهید بود و آرزوی شهادت، جزیی از آمال و ادعیه آن شهید والا مقام بود.

سالنامه یادگار در قطع رقعی در ۲۷۲ صفحه با جلد گالینگور به صورت دورنگ با قیمت ۲۲هزار تومان به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

سالنامه ۹۸ با محوریت شهدای شاخص منتشر شد

علاقه‌مندان برای تهیه سالنامه می‌توانند از طریق سایت manvaketab.ir با ۲۰ درصد تخفیف تهیه کنند و یا از طریق ارسال نام یادگار۹۸ به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را با پست رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام

captcha