ثبت نام 5 هزار همدانی در آزمون سراسری قرآن کریم
کد خبر: 3789582
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

ثبت نام 5 هزار همدانی در آزمون سراسری قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: همزمان با پایان ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم تا ۱۰ بهمن‌ماه، ۵ هزار نفر از این استان در مقطع غیر دانش‌آموزی موفق به ثبت‌نام در این آزمون شده‌اند.

ثبت نام 5 هزار همدانی در آزمون سراسری قرآن کریممجتبی جمالی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با پایان ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم تا 10 بهمن‌ماه، 5 هزار نفر از استان در مقطع غیر دانش آموزی در این مسابقه ثبت نام کرده‌اند.
وی افزود: این آزمون در سه گروه حفظ، آموزش‌های الکترونیکی و رشته‌های معارفی برگزار خواهد شد و آزمون بزرگسالان نیز همزمان با سایر رشته‌ها و به صورت کتبی روز نهم اسفندماه ۹۷ برگزار خواهد شد.
جمالی اضافه کرد: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم سال گذشته همزمان با هم‌افزایی دو دستگاه سازمان اوقاف و امورخیریه و معاونت قرآن و عترت برگزار شد که امسال وزارت آموزش و پروش نیز در این آزمون دخیل است.
رئیس اداره قرآن اوقاف استان ادامه داد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در ۱۸ رشته شامل گروه حفظ قرآن کریم با هشت رشته، گروه مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت(ع) با هفت رشته و گروه آموزش‌های الکترونیکی با سه رشته برگزار می‎شود.
وی گفت: آزمون رشته‌های الکترونیکی یکم و دوم اسفند‌ماه، آزمون رشته‌های کتبی ۹ اسفند، آزمون رشته‌های شفاهی ویژه گروه سنی مقطع ابتدایی و پایین‌تر و حافظان کل قبول شده در مرحله کتبی از ۱۱ اسفند لغایت ۱۶ اسفند و آزمون شفاهی ویژه دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی شرکت‌کننده در رشته حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم از، ۱۸ اسفند تا ۲۳ اسفند برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha