«شعر باران» ۱۳ اسفندماه برگزیدگانش را معرفی می‌کند
کد خبر: 3789588
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

«شعر باران» ۱۳ اسفندماه برگزیدگانش را معرفی می‌کند

گروه فرهنگی ــ رئیس جهاددانشگاهی استان فارس گفت: اختتامیه دومین جشنواره سراسری دانشجویی «شعر باران» ۱۳ اسفندماه امسال در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مظاهر بابایی، رئیس جهاد‌دانشگاهی فارس، امروز، 23 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره سراسری دانشجویی «شعر باران»، به‌همت معاونت فرهنگی و با همراهی سازمان دانشجویان جها‌ددانشگاهی استان فارس برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.
رئیس جشنواره ملی «شعر باران» اضافه كرد: این جشنواره، در قالب طرح جامع هفت شهر شایستگی تدوین و توسط جهاد‌دانشگاهی استان فارس اجرایی شده است.
بابایی، آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را به لحاظ كمی و كیفی مطلوب ارزیابی و اضافه کرد: در این دوره از جشنواره سراسری شعر باران بالغ بر ۳ هزار و ۲۴۱ اثر از سراسر کشور توسط دبیرخانه دریافت شد.
رئیس خبرگزاری ایكنا شعبه فارس استقبال دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی سراسر کشور از دومین دوره‌ جشنواره «شعر باران» را کم نظیر توصیف و با بیان اینكه مطلوبیت كیفی آثار، كار داوران را دشوار كرده بود، گفت: مدح و منقبت حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان بخش ویژه این جشنواره پیش‌بینی شده بود.
بابایی گفت: داوری این جشنواره، در دو مرحله مقدماتی و نهایی انجام شد و در نهایت، ۵ اثر در بخش آزاد و یک اثر در بخش ویژه، به عنوان آثار برتر انتخاب شده است.
به گفته رئیس دومین جشنواره سراسری دانشجویی «شعر باران»، مراسم اختتامیه این جشنواره ساعت چهارده بعد ازظهر روز دوشنبه، سیزدهم اسفند‌ماه در سالن اجتماعات مجتمع جهاد دانشگاهی فارس، واقع در چهارراه عدالت برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha