ثبت‌نام 4750 البرزی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن
کد خبر: 3789610
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹

ثبت‌نام 4750 البرزی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز گفت: چهار هزار و 750 نفر در این استان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام  4750 البرزی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

حجت الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرزدر گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و شبکه قرآن و معارف سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این آزمون در سه گروه امتحانی در قالب ۱۸ رشته برگزار خواهد شد، افزود: مرحله کتبی ۹ اسفندماه جاری و مرحله شفاهی برای افرادی که موفق به کسب حدنصاب قبولی در آزمون کتبی شوند در بازه زمانی یک هفته از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۶ اسفندماه برگزار خواهد شد.
این مسئول با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان البرزی در این آزمون، گفت: چهار هزار و 750 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند.
اشرفی با اشاره به اینکه پس از اعلام نتایج آزمون به قید قرعه جوایز نقدی به برگزیدگان آزمون اعطا خواهد شد، تصریح کرد: به تمامی شرکت کنندگان امتیاز بالای ۹۰ لوح تقدیری از طریق سامانه آزمون اعطا خواهد شد.
وی با بیان اینکه به نفراتی که موفق به کسب نمرات قبولی شوند گواهینامه پایان دوره تعلق می‌گیرد، یادآور شد: حدنصاب نمره قبولی در آزمون کتبی ۷۰ ، در آزمون شفاهی ۷۵ و در آزمون الکترونیکی ۷۰ خواهد بود.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز یادآور شد: آزمون الکترونیکی در یکم و دوم اسفندماه، آزمون کتبی در ۹ اسفندماه و آزمون رشته‌های شفاهی ویژه گروه سنی زیر ۱۲ سال و حافظان کل قبول شده در مرحله کتبی نیز از ۱۱ تا ۱۶ اسفندماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha