37 كتابخانه فارس به آستان قدس رضوی متصل می‌شوند
کد خبر: 3789625
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷

37 كتابخانه فارس به آستان قدس رضوی متصل می‌شوند

گروه فرهنگی ـ مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس گفت: ۳۷ کتابخانه فارس علاوه بر کتابخانه‌های کانون‌های مساجد توسط کانون کتاب آستان قدس رضوی به کتابخانه آستان قدس متصل می‌شوند.

به گزارش ایكنا از فارس، جابر مهدیار، مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس امروز، 23 بهمن‌ماه با اشاره افتتاحیه مجتمع فرهنگی آموزشی امام خامنه‌ای در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) گفت: نمایندگی آستان قدس رضوی کانون‌های متعددی از جمله «کانون کتاب» دارد که در فارس راه‌اندازی شده و در حال توسعه و ارتباط در شهرستان‌های استان فارس است.
وی افزود: این کانون در حال تصمیم‌گیری‌هایی برای ساماندهی کتابخانه‌های استان است که بعد از رسیدن به حد مطلوب این ساماندهی از طریق آستان‌های قدس رضوی در تأمین کتاب‌ها همکاری می‌شود.
مهدیار با بیان اینکه این کتاب‌ها در راستای تقویت بار علمی با الگوی اسلامی است، گفت: در صورت اتصال این کتابخانه‌ها به کتابخانه آستان قدس رضوی از لحاظ علمی به اغنا می‌رسد و این طرح در مورد 37 کتابخانه فارس علاوه بر کتابخانه‌های کانون‌های مساجد در حال اجرا است و ساماندهی می‌شوند.
وی با تصریح اینکه کتابخانه مجتمع امام خامنه‌ای نیز به کتابخانه آستان قدس رضوی متصل می‌شود، اظهار کرد: کتابخانه‌های زیرمجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی شامل این طرح می‌شوند تا بتوانند از کتاب‌های کتابخانه آستان هم بهره ببرند.
پایان پیام

captcha