تمدید مهلت شرکت در ششمین جشنواره سراسری «وقف چشمه همیشه جاری»
کد خبر: 3789642
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲

تمدید مهلت شرکت در ششمین جشنواره سراسری «وقف چشمه همیشه جاری»

گروه فرهنگی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از تمدید مهلت شرکت در ششمین جشنواره سراسری «وقف چشمه همیشه جاری» تا پایان فروردین 98 خبر داد.

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان از تمدید مهلت ششمین جشنواره سراسری «وقف چشمه همیشه جاری» تا پایان فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر هنرمندان خوشنویسی و تجسمی(کارتون،تصویر سازی،نقاشی) و به پیشنهاد دبیرخانه اجرایی جشنواره مهلت شرکت در ششمین جشنواره سراسری «وقف چشمه همیشه جاری» تا پایان فروردین 98 تمدید شد.
وی افزود: هنرمندان کارتونیست و تصویرساز می‌توانند تا پایان روز 31 فروردین ماه 98 آثار خود را از طریق ایمیل oghaf.kordestan@gmail.com به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
حجت‌الاسلام نوروزی عنوان کرد: هنرمندان بخش نقاشی و خوشنویسی(ثلث، نسخ، نستعلیق،شکسته و گرایش های نوین) نیز می‌توانند تا تاریخ مذکور اصل آثار خود را به دبیر خانه جشنواره به آدرس کردستان، سنندج، بلوار جانبازان ابتدای سایت اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان معاونت فرهنگی اجتماعی ارسال کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در پایان یادآور شد: هنرمندان متقاضی شرکت در جشنواره جهت مطالعه دقیق فراخوان می توانند به سایت های kordestan.oghaf.ir و www.vaghf.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha