افتتاح سالن ورزشی از محل درآمد امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع)
کد خبر: 3789680
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

افتتاح سالن ورزشی از محل درآمد امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع)

مدیر آستان مقدس امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) از افتتاح سالن ورزشی امام سجاد (ع) وابسته به این آستان خبر داد و گفت: این سالن ورزشی با استاندارد‌های کامل و از طریق درآمد‌های این امامزاده احداث شده است.

به گزارش ایکنا، فارس نوشت: مهدی مزینانی مدیر آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) علیه السلام‌ گفت: سالن ورزشی امام سجاد علیه‌السلام که از طریق درآمدهای این امامزاده ساخته شده است امروز افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: این سالن در راستای طرح جامع امامزاده ساخته شده که طی این طرح قرار است امکانات ورزشی، کتابخانه دیجیتال، سالن جلسات و دو طبقه پارکینگ ساخته شود، همچنین قرار است بوستانی در جوار آستان احداث و به بوستان نهج‌البلاغه متصل شود.

وی افزود: در مراسم فردا سردار رحیم صفوی رئیس هیئت امنای آستان امامزاده عینعلی و زینعلی (ع) و سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو سخنرانی خواهند کرد ضمن اینکه اعضای تیم ملی تکواندو جمهوری اسلامی ایران هم در این مراسم حضور خواهند داشت.

مدیر آستان امامزاده عینعلی و زینعلی (ع) تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته غبارویی آستان امامزاده عینعلی و زینعلی (ع) در ابتدای مراسم صورت گرفته و نماز جماعت اقامه و سپس میهمان در مراسم افتتاحیه شرکت خواهند کرد. همچنین یوسف کرمی و مهدی بی‌باک از قهرمانان تیم ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران در این مراسم حضور خواهند داشت.

مزینانی گفت: این باشگاه فرهنگی ورزشی با رعایت استانداردهای روز جهانی ساخته شده و قرار است از این پس ورزش‌های سالنی در آنجا انجام شود ضمن اینکه تمرینات تیم ملی تکواندو هم از این پس در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha