نمایش فیزیکال «اقیانوس‌هایی به عمق یک بند انگشت» در ایزدشهر
کد خبر: 3789703
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

نمایش فیزیکال «اقیانوس‌هایی به عمق یک بند انگشت» در ایزدشهر

گروه فرهنگی ــ نمایش فیزیکال «اقیانوس‌هایی به عمق یک بند انگشت» به نویسندگی و کارگردانی ‌مهدی نصراله‌زاده‌ و به تهیه‌کنندگی مؤسسه فرهنگی ـ هنری آرمان ایزد‌شهر ‌به روی صحنه می‌رود.

نمایش فیزیکال «اقیانوس هایی به عمق یک بند انگشت» در ایزد شهرشقایق توکلی، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ هنری آرمان ایزد شهر در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: نمایش فیزیکال «اقیانوس‌هایی به عمق یک بند انگشت» به نویسندگی و کارگردانی مهدی نصراله‌زاده و به تهیه‌کنندگی مؤسسه فرهنگی ـ هنری آرمان با همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی مازندران، گروه هنری «راتا» و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور از 24 الی 28 بهمن‌ماه در پلاتو مؤسسه فرهنگی هنری آرمان ایزد شهر به روی صحنه می رود.
وی با ارائه این مطلب که خلاصه داستان نمایش به تولد، گذر زمان، رشد و هم‌زیستی انسان‌ها و غلبه  خیر بر شر می‌پردازد، افزود:  در این نمایش فیزیکال که پروژه پایان دور آموزشی کلاس بازیگری هنرجویان مؤسسه فرهنگی ـ هنری آرمان محسوب می‌شود، محمدمهدی شریف‌پور، جواد هاشمی،  مانده نائیجی، یاسمین تقی‌پور، رضا اسماعیل‌زاده و امیرحسین اقبالی به بازی می‌پردازند.
مدیر مؤسسه فرهنگی ـ هنری آرمان ایزدشهر تصریح کرد: سما کابلی دستیار کارگردان و طراح گریم، سارینا تعالی‌الله دستیار گریم، سیدمسعود ساداتی طراح نور، نرگس نیازی، منشی صحنه، مهدیس هاشمی طراح صحنه، محمد مهدی رحمتی دستیار صحنه، هدا رسولی طراح پوستر و بروشور، علیرضا نصراله‌زاده نوازنده پیانو، علیرضا اکبری نوازنده سازهای کوبه‌ای و حمیدرضاگل محمّدی تواندشتی دراماتورژ و یاری‌گراین در اجرای این نمایش نقش دارند.
وی ادامه داد: این نمایش از 24 الی 28 بهمن‌ماه ‌رأس ساعت 18 در مؤسسه آرمان ایزدشهر واقع در گلستان 19، اندیشه 29 ، پلاتو مؤسسه فرهنگی ـ هنری آرمان ایزدشهر به اجرا درمی‌آید و علاقه‌مندان می توانند جهت رزرو بلیط با شماره تماس 09338255009 تماس حاصل کنند.
توکلی در پایان اظهار کرد: با استعانت از خداوند متعال، نمایش موزیکال «زخم زبون» ویژه کودکان به نویسندگی و کارگردانی حمید‌رضا گل‌محمدی تواندشتی، پروژه پایان دوره دیگر هنرجویان کلاس بازیگری‌ این مؤسسه را در پیش داریم که اسفندماه سال جاری در ایزد شهر به روی صحنه خواهد رفت.
انتهای پیام
captcha