شهدا در دفاع از ارزش‌های دینی مخلصانه وارد میدان شدند
کد خبر: 3789758
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

شهدا در دفاع از ارزش‌های دینی مخلصانه وارد میدان شدند

گروه سیاسی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی در جهان و در خاورمیانه مدیون ومرهون خون پاک شهدا است، گفت: شهدا در دفاع از ارزش‌های دینی و تأمین امنیت مخلصانه وارد میدان شدند.

به گزارش ایکنا از کردستان، رضا نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان امروز، 24 بهمن ماه در دیدار با خانواده شهدای حسن‌آباد یاسوکند بیجار، با تأکید بر اینکه شهدا با گذشت از جان خود؛ تکلیف ما را سنگین‌تر می‌کنند، افزود: وظیفه ما در مقابل شهدا این است که از خون آنها پاسداری کرده و از آنها و خانواده‌های آنها قدردانی کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی در جهان و در خاورمیانه مدیون ومرهون خون پاک شهدا است، افزود: شهدا در دفاع از ارزش‌های دینی و تأمین امنیت خالصانه و مخلصانه وارد میدان شدند.
وی افزود: شهید از مقدس‌ترین واژه‌ها در فرهنگ اسلامی است و این تقدس شهدا است که انقلاب اسلامی را پا برجا و آن را در تمام جهان الگویی برای بیداری‌های اسلامی کرده است.
وی تاکید کرد: احیای فرهنگ شهادت از ضرورت‌های جامعه اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن تأکید ویژه‌ای دارند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان عنوان کرد: از عوامل پیروزی انقلاب و دفاع مقدس ما باور فرهنگ شهید و شهادت و اعتماد به جانفشانی در راه نظام مقدس انقلاب اسلامی است.
رئیس بنیاد شهید بیجار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ۴۵۰ شهید شهرستان بیجار و ۷۶ شهید بخش کرانی و گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: اگر امروز امنیت و آرامش داریم همه به برکت خون شهداست.
حسینعلی پورقره خان در ادامه به رشادت‌های شهدا و رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحملی رشادت رزمندگان اسلام بود که موجب هراس و شکست دشمن شد.
وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس از ارزنده‌ترین ارزش‌ها در صفحه تاریخ ایران اسلامی است، گفت: ایران اسلامی بدون هیچ تجهیزاتی توانست لرزه بر اندام دشمن تا بن ندان مسلح آورد و آنان را شکست دهد.

captcha