رسانه‌ تراز انقلاب اسلامی بصیرت‌افزا و واقع‌گرا باشد
کد خبر: 3789786
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

رسانه‌ تراز انقلاب اسلامی بصیرت‌افزا و واقع‌گرا باشد

گروه سیاسی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: رسانه تراز انقلاب اسلامی باید هوشمندی، افکارسنجی و مخاطب‌شناسی داشته و وحدت‌آفرین، بصیرت‌افزا و واقع‌گرا باشد.

به گزارش ایکنا از کردستان، جلال قلعه‌شاخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان دیروز، 23 بهمن ماه در نشست تحلیلی رسانه‌های استان با موضوع «بایستگی ‌های رسانه تراز انقلاب اسلامی»، اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی ۱۵۷ نشریه در استان کردستان مجوز فعالیت گرفتند که از این تعداد ۹۵ نشریه فعالیت می‌کنند.
وی افزود: از تعداد نشریات فعال استان، 70 نشریه به صورت 2 روزنامه، 13 هفته نامه، 8 دوهفته نامه، 18 ماه نامه، 2 دوماه نامه، 18 فصل نامه و 9 دوفصل نامه چاپ می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان عنوان کرد: 25 نشریه الکترونیکی در استان فعالیت دارند که 21 مورد به صورت برخط و 4 مورد غیربرخط است.
وی با اشاره به آمار خبرنگاران در استان، بیان کرد: از این تعداد ۱۳۹ نفر عضو خانه مطبوعات استان که ۱۰۰ نفر از این خبرنگاران بیمه هستند.
قلعه‌شاخانی با اشاره به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شکل گرفته و رسانه ها هم بایستی در همین راستا حرکت کرده و مروج اهداف بلند انقلاب باشند.
وی بیان کرد: رسانه تراز انقلاب اسلامی باید هوشمندی، افکارسنجی و مخاطب‌شناسی داشته و بصیرت افزا و واقع گرا باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در پایان یادآور شد: رسانه ها باید قدرت اقتا و همراه سازی مخاطب داشته و در حوزه‌های اصلاح الگوی مصرف، عدالت گستری، قانون مداری و وحدت آفرینی فعالیت داشته باشند.
انتهای پیام

captcha