آینده‌پژوهی مسیر مطالعات و تحولات کشور را سامان می‌دهد
کد خبر: 3789793
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

آینده‌پژوهی مسیر مطالعات و تحولات کشور را سامان می‌دهد

گروه سیاسی- رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: آینده‌پژوهی درخصوص تحولات آینده کشور و جهان بسیار ضروری است به نوعی که همچون چراغ راهنما، مسیر مطالعات و تحولات را در چارچوب فرضیات صورت گرفته، سامان می‌دهند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مهدی فرزی، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیروز، 23 بهمن ماه در نشست تحلیلی رسانه‌های استان با موضوع «بایستگی‌های رسانه‌ تراز انقلاب اسلامی»، اظهار کرد: مردم با حضور آگاهانه و با بصیرت در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان نشان دادند که همواره پایبند به آرمان‌های شهدا و انقلاب هستند.
وی افزود: آینده‌پژوهی درخصوص تحولات آینده کشور و جهان بسیار ضروری است به نوعی که همچون چراغ راهنما، مسیر مطالعات و تحولات را در چارچوب فرضیات صورت گرفته، سامان می‌دهند.
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال بحران‌سازی در منطقه بوده به نوعی که در صدد آماده‌سازی ذهن جامعه برای ایجاد بحران و مدیریت ذهن اجتماعی هستند.
وی با اشاره به تهدیدات دشمنان علیه ایران تا سال 2050، عنوان کرد: ادامه جنگ‌های مذهبی و قومی و ایجاد بحران‌های روانی بدون منشاء از جمله مهم‌ترین اهداف دشمنان برای ایجاد التهاب در جهان اسلام و خاورمیانه است.
حجت‌الاسلام فرزی بیان کرد: خود دشمنان، آینده ایران را بسیار روشن می‌بینند و به همین خاطر همیشه در حال برنامه ریزی برای ایجاد مشکلات از طرق مختلف به ویژه تحریم‌ها و مباحث اقتصادی برای مردم هستند.
وی در ادامه افزود: جامعه در سطوح مختلف احتیاج به آموزش سواد رسانه‌ای دارد تا در مقابل حجم انبوه از پیام ها به قدرت درک، تحلیل و تفسیر برسد.
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان یادآور شد: رسانه تراز انقلاب اسلامی باید در دهه پنجم انقلاب، به مسائل مختلف جامعه ورود کند و موضع گیری داشته باشد و واقعیت های جامعه را به درستی اطلاع رسانی کند.
انتهای پیام

captcha