۱۲ پروژه آموزشی در بانه افتتاح و به بهره‌برداری رسید
کد خبر: 3789825
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

۱۲ پروژه آموزشی در بانه افتتاح و به بهره‌برداری رسید

گروه اجتماعی- 12 پروژه آموزشی با ۴۲ کلاس درس با حضور استاندار کردستان، و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی امروز، 24 بهمن ماه در بانه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایکنا از کردستان؛ بهمن مرادنیا، استاندار کردستان امروز، 24 بهمن ماه در این مراسم با تقدیر از سرمایه‌گذاران و خیرینی که در زمینه ساخت مدارس کمک حال آموزش و پرورش هستند، اظهار کرد: یکی از ارکان تربیت و پرورش در هر کشوری مدرسه و تحصیل است.
وی افزود: در حقیقت اگر افراد یک جامعه از تحصیل مناسب برخوردار شوند، بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی کشور حل خواهد شد. این دغدغه انسانی سبب شده تا تعداد بسیاری از خیرین و سرمایه گذاران به سراغ ساخت، تجهیز و نوسازی مدارس بروند.
مرادنیا بیان کرد: با توجه به ظرفیت استان به ویژه شهرستانی مانند بانه، مدارس دیگر کفاف تعداد جویندگان علم را نمی‌دهد و چه خوب است که چنین طرز تفکری در جامعه بوده و امید است در آینده شاهد افزایش ساخت این گونه مدارس در سطح استان باشیم.
رضا خضری، مدیر آموزش و پرورش بانه نیز در این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر از اقدام خداپسندانه خیرین نیک اندیش بانه‌ای، گفت: به همت خیرین شهرستان شاهد افتتاح 42 کلاس درس در 12 مدرسه هستیم که بیشتر پروژه‌ها به طور کامل خیرساز بوده و سایر آنان با مشارکت اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان ساخته شده و برای احداث این کلاس ها بیش از 62 میلیارد ریال هزینه صرف شده است.
وی در پایان یادآور شد: اگر چه تاکنون با مشارکت خیرین مدارس زیادی طی چندسال اخیر ساخته شده، اما به دلیل ویژگی مهاجر پذیری شهرستان هر ساله با رشد جمعیت دانش آموزی مواجه هستیم و اکثر مدارس ما به صورت دو نوبته اداره می شوند ، از طرفی کمبود نیروی انسانی نیز یکی از مشکلات عمده ی آموزش و پرورش این شهرستان است که امیدواریم به همت و تدابیر خاص مسئولان در سال تحصیلی آینده شاهد به حداقل رساندن این مشکلات باشیم.
انتهای پیام

captcha