ثبت‌نام ۷ هزارو ۵۰۰ کرمانی در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم
کد خبر: 3789832
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۴
یعقوبی اعلام کرد:

ثبت‌نام ۷ هزارو ۵۰۰ کرمانی در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف کرمان از نام‌نویسی بیش از ۷۵۰۰ شرکت‌کننده کرمانی در سامانه آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبر داد و گفت: پیش بینی می شود بیش از ۸ هزار نفر در دومین آزمون بزرگ قرآن کریم استان شرکت کنند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام مختار یعقوبی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف کرمان دیروز چهارشنبه، 24 بهمن به خبرنگاران گفت: دومین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، نهم اسفندماه سال جاری توسط اداره کل اوقاف با مشارکت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی وآموزش و پرورش در کرمان برگزارمی‌شود.
وی از نام‌نویسی بیش از ۷ هزارو ۵۰۰ نفر شرکت کننده در سامانه آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۸ هزار نفر در این آزمون شرکت کنند.
حجت‌الاسلام یعقوبی، شهرستان‌های کرمان و رفسنجان را فعال‌ترین شهرستان‌های استان کرمان درثبت‌نام این آزمون بیان کرد و گفت: در بحث اطلاع‌رسانی آزمون تعداد یک هزار پوستر، ۳۰ عددبنر و ۴ بیلبورد در سطح استان کرمان و ادارات اوقاف شهرستان‌ها توزیع شده است.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف کرمان ارسال پیامک، پخش تیزر و زیرنویس از شبکه استانی صدا و سیما را از دیگر فعالیت‌های انجام شده در زمینه تبلیغات اطلاع‌رسانی این آزمون ذکر کرد و ادامه داد: جلسات خوبی نیز با ادارات آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناسان قرآنی اوقاف، ارشاد و آموزش و پرورش با هدف هماهنگی برنامه‌های مورد نیاز به منظور برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم برگزار شده است.
وی همکاری نهادهای استان کرمان را بسیار خوبی ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم را درخور شأن استان و کشور برگزار کنیم.
حجت‌الاسلام یعقوبی درباره جزئیات طرح ملی قرآنی بشارت ۱۴۵۲ گفت: این طرح شامل حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم می‌باشد و جهت شرکت در این طرح هیچ گونه محدودیت سنی وجود ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مر اجعه به سایت بشارت به آدرس اینترنتی http://qurantv.ir/besharatثبت‌نام و با نصب اپلیکشن مربوطه روی گوشی‌های خود این برنامه را دنبال کنند.
وی با بیان اینکه آزمون پایانی این طرح همزمان با آزمون مفاهم قرآن کریم سازمان اوقاف برگزار می‌شود، تصریح کرد: بیش از ۳۵ هزار جایزه نفیس به ارزش ۳۰ میلیارد ریال شامل، کمک هزینه خرید ۱۰ خودروی ملی، کمک هزینه سفر زیارتی، جوایز نقدی و جوایز فرهنگی به برندگان در این طرح قرآنی اهداء خواهد شد.
انتهای پیام

captcha